از سوی سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین؛

اقدامات مراکز سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در هفته کتاب تشریح شد

۱۳۹۶/۰۸/۳۰ - ۱۵:۰۲:۵۷
کد خبر: ۶۳۹۸۹۰
اقدامات مراکز سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در هفته کتاب تشریح شد
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین اقدامات مراکز این سازمان در هفته کتاب و کتابخوانی امسال را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "محمد درافشانی" سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین با اشاره به فرارسیدن هفته کتاب و کتابخوانی و تشریح اقدامات این هفته توسط مراکز این سازمان بیان کرد: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی آیین «طرح دوستی با کتاب» ویژه کودکان با هدف آشنایی آنان با اهمیت و فوائد خواندن کتاب در فرهنگسرا بانو حضرت زهرا (س) این سازمان برگزار شد.

وی ساخت کاردستی کتاب توسط کودکان و اهداء جوایز به نفرات برگزیده، برپایی نمایشگاه تازه های کتاب، عضو گیری رایگان و تقدیر از کتابخوانان برتر کتابخانه بانو حضرت زهرا (س) و خانواده های آن را از دیگر برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی برشمرد که توسط فرهنگسرا بانو حضرت زهرا (س) برگزار شد.

درافشانی اضافه کرد: برپایی نمایشگاه کتاب، عضوگیری رایگان و برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع کتاب در کتابخانه اندیشه و بازدید کودکان دبستانی از جمله برنامه های کتابخانه اندیشه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بود.

این مسوول افزود: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مسابقه داستان نویسی «نویسندگان کوچک» از سوی خانه فرهنگ محمدیه سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد که 500نفر در این مسابقه شرکت کردند که به نفرات برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

درافشانی برگزاری نمایشگاه کتاب، مسابقه داستان نویسی و کتابخوانی، تقدیر از کتابخوانان برتر، عضو گیری رایگان توسط کتابخانه های محمدیه و شهد نواب صفوی  و بازدید دانش آموزان از این کتابخانه ها را از دیگر برنامه های هفته کتاب و کتاب خوابی برشمرد که با استقبال خوب کودکان و نوجوانان مواجه شد.

وی افزود: همچنین به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از اهدا کنندگان کتاب و پیشکسوتان کتابدار سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین و کتابداران کتابخانه های این سازمان به مناسبت تقدیر به عمل آمد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز