مدیرکل جدید بانوان و خانواده استانداری قزوین:

مسوولیت بانوان منجر به حل مشکلات آنان می شود

۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۲:۵۸:۰۳
کد خبر: ۶۴۰۲۴۳
مسوولیت بانوان منجر به حل مشکلات آنان می شود
معصومه مرادیان گفت: سپردن مسوولیت به بانوان توانمند باعث خواهد شد تا در مدت کوتاه مسائل و مشکلات حوزه بانوان حل شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "معصومه مرادیان" مدیرکل جدید بانوان و خانواده استانداری قزوین در مراسم معارفه خود با اشاره به موفقیت بانوان در مسوولیت هیا مختلف اظهار کرد: در صورت اعتماد به بانوان و سپردن مسوولیت به آنها شاهد حل مسائل و مشکلات این حوزه در مدت کوتاه خواهیم بود.

مرادیان مطالبه گری را از عوامل مهم رشد زنان در عرصه های مختلف دانست و ادامه داد: بانوان فعال استان از عوامل مهم و تاثیرگذار آقای روحانی به عنوان دوازدهمین رییس جمهور در انتخابات بودند که می بایست حمایت ما را در خصوص مطالبات خود داشته باشند تا از ایده ها و ظرفیت های آنها در حوزه های مختلف تصمیم گیری بهره مند شویم.

وی خاطرنشان کرد: سپردن مسوولیت ها به بانوان توانمند و قرار گرفتن آنها در پست های مختلف کلیدی باعث خواهد شد تا در مدت زمان کوتاه مسایل و مشکلات حوزه بانوان حل شود.

مدیرکل جدید بانوان و خانواده استانداری قزوین بیان کرد: اگر مطالبات زنان استمرار داشته باشد ، بسیاری ازمسایل اجتماعی چالش برانگیز نخواهد شد.

مرادیان تاکید کرد: هرچه سریع تر تشکیل شورایی متشکل از مشاوران امور بانوان دستگاههای اجرایی و زنان صاحب فکر و توانمند را پیگیری خواهم کرد زیرا هم صدایی اگر شعار ما باشد، با مشارکت و همفکری مشکلات و معضلات در حوزه بانوان را حل خواهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز