عضو هیأت رئیسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:

آقای بقایی! قضیه ۱۳ میلیون تومان کارت هدیه‌ای که از کف صندوق عقب اتومبیل شما کشف شده بود را لطفا زودتر برای مردم توضیح دهید

۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۰۳:۵۷
کد خبر: ۶۴۰۲۴۸
آقای بقایی! قضیه ۱۳ میلیون تومان کارت هدیه‌ای که از کف صندوق عقب اتومبیل شما کشف شده بود را لطفا زودتر برای مردم توضیح دهید
عضو هیات رئیسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: آقای بقایی! راجع به برداشت غیر قانونی 16 میلیارد پول بی‌زبان بیت‌المال و واریز به عنوان کمک به دانشگاه ایرانیان توضیح دهید.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ محمدعلی پورمختار امروز ، در پاسخ به اظهارات بقایی با بیان اینکه مهلت گذشته و زمان پاسخگویی است، گفت : گیرم که شما همراه با تیم 120 نفره به آمریکا نرفته‌ای، اما از ماجرای این عکس‌هایی که زیر بیرق آمریکا و مجسمه (فقط مجسمه) به اصطلاح آزادی گرفته‌ای، باید به مردم توضیح دهید.

وی با تأکید بر اینکه راجع به این عکس‌ها که خیلی گویاست، اندکی توضیح دهید، گفت: امیدواریم که این تصاویر فتوشاپ نباشد و شما توضیح دهید اینجا کجاست و به چه مناسبت رفته بودید!؟

عضو هیات رئیسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عکس‌های دیگری هم موجود است که اگر علاقه داشته باشید مردم بیشتر بدانند، خدمتتان تقدیم کنم، بیان کرد: در ادامه مایلم راجع به مسائلی چون برداشت غیر قانونی 16 میلیارد پول بی‌زبان بیت‌المال و واریز به عنوان کمک به دانشگاه ایرانیان به مردم توضیح دهید.

وی با بیان اینکه جریان 2 میلیارد تومان پولی که در صندوق امانات بانک ملی گذاشته بودی، چه بود؟ افزود: جریان 3.766 میلیون یورو از پول‌های اجلاس سران جنبش عدم تعهد و همچنین 590 هزار دلار چیست؟

پورمختار ضمن توضیح از بقایی در خصوص قضیه 13 میلیون تومان کارت هدیه‌ای که از کف صندوق عقب اتومبیل شما کشف شده بود، یادآور شد: بعد از اینکه به این موارد پاسخ داده شد، سؤالات دیگری هم دارم هر چند بنده برای شما مهلت تعیین نمی‌کنم.

 

نظر شما