فرماندار سمنان خبر داد :

توزیع بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار متوازن در ۶۷ پروژه دستگاه‌های استان

۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۱۸:۵۲
کد خبر: ۶۴۰۲۵۹
توزیع بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار متوازن در ۶۷ پروژه دستگاه‌های استان
فرماندار سمنان از توزیع بیش از 20 میلیارد تومان اعتبار متوازن در 67 پروژه 29 دستگاه اجرایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، دومین جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان سمنان صبح امروز با حضور سیدعباس دانایی فرماندار سمنان، مالکی معاون برنامه‌ریزی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و فولادی رئیس خزانه استان به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی در فرمانداری سمنان برگزار شد.

سیدعباس دانایی فرماندار شهرستان سمنان در این جلسه با اعلام 30 درصدی سهم این شهرستان از اعتبارات متوازن استان با رقم 20 میلیارد و 765 میلیون تومان گفت: این رقم برای اجرای 67 پروژه در 29 دستگاه اجرایی بر اساس اولویت در شهرستان توزیع شده است.

وی بر فراهم کردن بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوص تأکید و بیان کرد: ظرفیت‌های فراوان شهرستان سمنان برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی همچنان ناشناخته مانده است.

فرماندار شهرستان سمنان از برگزاری نشست بین‌المللی معرفی فرصت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری ایران با مشارکت استانداری سمنان و همکاری فدراسیون جهانی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی جهان از چهارم تا هفتم آذرماه امسال خبر داد و ادامه داد: با  استفاده مطلوب از فرصت پیش رو می‌توانیم شاهد توسعه روزافزون بخش‌های مختلف باشیم و  زمینه ایجاد اشتغال را فراهم کنیم.

این جلسه با سه دستور توزیع اعتبارات از محل  توسعه متوازن سال 1396 سهم شهرستان سمنان، توزیع اعتبارات جز (2) بند (ب) ماده (6) قانون برنامه ششم توسعه سال 1396 سهم شهرستان سمنان (ویژه روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری) و گزارش دستگاه‌های اجرایی از پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی تأمین اعتبارشده از محل اعتبارات استانی برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز