همزمان با سفر شهرستانی استاندار تهران به ملارد:

گل محمدی در اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد حضور یافت

۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۳:۵۴:۱۱
کد خبر: ۶۴۰۳۰۲
رضا گل محمدی ضمن حضور در اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد،به بازدید از کلیه ی واحدهای این اداره و بررسی عملکرد کارکنان پرداخت .

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ در پی سفر شهرستانی محمد حسین مقیمی استاندار تهران به ملارد رضاگل محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به شهرستان ملارد آمدند و نشستی صمیمی را با کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد داشتند.

در همین خصوص علیرضا صیفوری ضمن تبیین وضعیت موجود و تشریح چشم انداز آینده مبتنی بر طرح ها و برنامه های پیش بینی شده در دو بخش ورزش و جوانان به بیان مشکلات و موانع رشد و توسعه ی ورزش در شهرستان ملارد پرداخت .

در ادامه این روز، بازدید از پروژه های ورزشی در حال احداث اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد با همراهی علیرضا صیفوری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد صورت گرفت .

در ادامه، پس از بازدید، در نشست صمیمی با کارمندان اداره ورزش و جوانان در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد،رضا گل محمدی گفت:با توجه به در دستور کار قرار گرفتن و فعال شدن ستاد 2020 در وزارت ورزش و جوانان،از کلیه کارکنان خدوم در عرضه تندرسی توقع تلاش بیش از پیش می رود که در راستای بالابردن سطح امنیت ورزشی، جذب ورزشکاران تمام تلاش خود را انجام دهند تا به یاری خداوند منان شاهد مدال آوری و حضور پررنگ جوانان شهرستان ملارد در مسابقات بین المللی 2018 آسیایی و المپیک 2020 داشته باشیم.

کارکنان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد در فضایی کاملاً صمیمانه پس از صرف ناهار،در کنار مدیر کل خود عکس یادگاری گرفتند.

 alt

alt

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز