استاندار گلستان :

گلستان توانایی و ظرفیت برگزاری مسابقات بزرگ ورزشی را دارد

۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۲:۳۰:۱۴
کد خبر: ۶۴۱۲۶۹
گلستان توانایی و ظرفیت برگزاری مسابقات بزرگ ورزشی را دارد
استاندار گلستان در مراسم افتتاحیه رقابت‌های کبدی قهرمانی آسیا اظهار کرد: مردم استان گلستان با میزبانی این مسابقات نشان دادند می‌توانند میزبانی مسابقات بزرگ را بر عهده گرفته و مسابقات ورزشی بزرگ را درگرگان برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ دکتر سید مناف هاشمی عصر جمعه (3 آذر) در افتتاحیه این مراسم و در سالن امام خمینی (ره) گرگان تصریح کرد: اگر امروز در امنیت کامل هستیم و می‌توانیم این رقابت‌ها را به خوبی برگزار کنیم مدیون خون شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم هستیم.

وی با اشاره به ظرفیت های استان گلستان، گفت: استان گلستان ایرانی کوچک در کشور است که همه زیبایی‌های طبیعی و گردشگری را در این استان می‌توان مشاهده کرد و ظرفیت های بالای در جذب گردشگران دارد.

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت وو جایگاه ورزش،خاطر نشان کرد: ما اعتقاد داریم امروز ورزش ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دارد و خوشحالیم که توانستیم در گرگان میزبان تیم‌های ورزشی رشته کبدی از سراسر آسیا باشیم.

دکتر هاشمی یادآور شد:امیدواریم استان گلستان میزبان خوبی برای این مسابقات باشد و بتوانیم تلاش کنیم که زیرساخت‌های ورزش گلستان را توسعه دهیم.

لازم به ذکر است مسابقات آسیایی قهرمانی کبدی مردان و زنان از(3 آذر) در گرگان آغاز شد و تا 6 آذر ماه ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما