ترخیص ۵۰ دستگاه آمبولانس نو از گمرک بازرگان

۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۲:۵۲:۳۶
کد خبر: ۶۴۱۲۹۰
ترخیص ۵۰ دستگاه آمبولانس نو از گمرک بازرگان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی از ترخیص ۵۰ دستگاه آمبولانس نو از گمرک بازرگان برای استفاده از حوضه سلامت استان خبرداد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،جواد آقازاده گفت : با تلاش و پیگیری های بعمل آمده ۵۰ دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر گمرک بازرگان ترخیص شد و در شبکه بهداشت و درمان ماکو انبار گردید تا پس از طی مراحل بیمه و شماره گذاری وارد چرخه خدمات در سطح استان شوند.

وی افزود : انشاالله بزودی این آمبولانسها در واحدهای تابعه در سطح استان آذربایجان غربی توزیع خواهند شد .

آقازاده اضافه کرد : یکی از مشکلات عمده استان قبل از طرح تحول سلامت وجود آمبولانسهای فرسوده و با قدمت حتی بیش از ۳۰ سال بود که با اجرای این طرح از سال ۱۳۹۳ تعداد ۶۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان آمبولانس استان اضافه شد ولی از آنجائیکه نیازمند تعداد بیشتری بودیم لذا با تلاش شبانه روزی و پیگیری های عدیده توانستیم مجوز  ۵۰ دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر مجهز را اخذ نماییم که آمبولانسها وارد گمرک بازرگان شدند و پس از طی مراحل قانونی خوشبختانه امروز شاهد ترخیص این آمبولانسها از گمرک هستیم .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: خدمت به مردم را افتخار خود می دانیم و در جهت تامین تجهیزات و نیازهای حوزه سلامت استان از هیچ تلاشی دریغ نکرده و نخواهیم کرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز