مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان:

قاسم سلیمانی فرزند غیرتمند کرمان است

۱۳۹۶/۰۹/۰۴ - ۱۴:۲۳:۳۸
کد خبر: ۶۴۱۴۰۷
قاسم سلیمانی فرزند غیرتمند کرمان است
مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان عنوان کرد: این پیروزی بزرگ خط بطلانی بر همه توطئه ها و دسیسه هایی که علیه ایران اسلامی رخ داد تا جایگاه این کشور در سطح جهان را متزلزل کند، بود؛ اما تحقق وعده خداوند در پیروزی حق بر باطل، برعزت و اقتدار این نظام،کشور و ملت افزود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  "فاطمه سادات حسینی" در جمع خبرنگاران با اشاره به وعده حاج قاسم سلیمانی مبنی بر حذف داعش ظرف سه ماه، گفت: وعده صادقانه سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی برای نابودی داعش و گرفتن انتقام خون شهدای مدافع حرم از جمله شهید حججی، موجی از امید را در دل مسلمان ایجاد کرده بود که با وارد شدن ضربه نهایی به گروهک تروریستی – تکفیری داعش، این حلاوت در کام همگان ماندگار شد.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی فرزند غیرتمند کرمان است، خاطرنشان کرد: این اقدام حاج قاسم سلیمانی موجی از شادمانی را در سطح جهان ایجاد کرده و نشان داد که فرزندان این مرز و بوم با بهره گیری از آموزه های دوران دفاع مقدس، می توانند سنگرهای بزرگی را فتح کرده و نام خود را در جهان پرآوازه کنند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان ضمن تبریک این پیروزی بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت مردان، سردار سرافراز جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی و ملت ایران مطرح کرد: این پیروزی بزرگ خط بطلانی بر همه توطئه ها و دسیسه هایی که علیه ایران اسلامی رخ داد تا جایگاه این کشور در سطح جهان را متزلزل کند، بود؛ اما تحقق  وعده خداوند در پیروزی حق بر باطل، برعزت و اقتدار این نظام،کشور و ملت افزود.

وی گفت: حذف گروهکی که رفتارهای غیر انسانی و غیر اخلاقی آن در حقیقت منشائی جز دستورات کشورهای استعماری و رژیم غاصب صهیونیستی نداشته، فتح بزرگی است که از نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی جهان بشریت را نجات داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز