استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

تکمیل و راه اندازی بیمارستانهای در حال احداث از مهمترین مطالبات مردم است

۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۰:۲۳
کد خبر: ۶۴۱۷۵۹
تکمیل و راه اندازی بیمارستانهای در حال احداث از مهمترین مطالبات مردم است
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تکمیل و راه اندازی بیمارستان های در حال احداث استان از مهمترین مطالبات مردم است.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ علی محمد احمدی در این دیدار تکمیل و راه اندازی بیمارستان های در حال احداث از جمله بیمارستان 280 تخت خوابی یاسوج را از مهمترین مطالبات مردم دانست و  گفت : با راه اندازی این بیمارستان ها تحول شگرفی در حوزه بهداشت و درمان استان رخ خواهد داد .

وی، تامین اعتبار لازم برای تبدیل وضعیت نیروهای این دانشگاه را از قائم مقام وزیر خواستار شد و بیان کرد: حدود 3000 نیروی انسانی دانشگاه به صورت شرکتی، قراردادی و بخصوص مشمول طرح هستند .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: انتظار می رود، جهت تکمیل چارت سازمانی این دانشگاه مجوزهای لازم در خصوص تبدیل وضعیت برخی از پرسنل اداری و مجوز استخدامی های جدید در این راستا صادر شود .

احمدی تصریح کرد: راه اندازی رشته‌های کارشناسی ارشد مامایی و علوم تغذیه از رشته های مورد نیاز استان در خصوص تحصیلات تکمیلی است.

  وی ادامه داد: تصویب چارت تشکیلاتی مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود که بدون شک توجه به این موارد موجب توسعه آموزشی این دانشگاه می شود .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی و افتتاح بخش جامع غربالگری سرطان در مرکز استان در آینده نزدیک خبر داد و عنوان کرد: قائم مقام وزیر بهداشت در زمینه تامین رادیوگرافی ثابت دیجیتال، سونوگرافی، اندوسکوپی کولونوسکوپی و تجهیزات آزمایشگاه قول همکاری دادند.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی در خصوص رفع مشکلات حوزه سلامت استان با قائم مقام وزیر بهداشت دیدار و در زمینه رفع مشکلات حوزه سلامت استان رایزنی کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز