استاندار ایلام :

ایجاد شغل یکی از اقدامات موثر در راستای مبارزه با مواد مخدر است

۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۳:۱۶:۲۷
کد خبر: ۶۴۱۷۶۵
ایجاد شغل یکی از اقدامات موثر در راستای مبارزه با مواد مخدر است
استاندار ایلام گفت: ایجاد شغل یکی از اقدامات موثر در راستای مبارزه با مواد مخدر است که تسهیلات اشتغال‌زای ارزان قیمت زیادی در دست اقدام دولت است که باید نهایت استفاده از آن شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، «قاسم سلیمانی‌دشتکی» در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان،  گفت : اقدامات عملی در زمینه اجرای برنامه‌های فرهنگی و اقتصادی اشتغال‌زا در زمینه مبارزه با مواد مخدر بسیار موثر است.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی جانمایی ایستگاه‌های بازرسی موردنیاز را در ورودی‌های استان در دستور کار قرار دهد و ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در زمینه تامین هزینه های موردنیاز تاسیس ایستگاه‌ها مشارکت لازم را به عمل آورند.

استاندار ایلام به نقش آموزش و پژوهش در مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: ایجاد شغل یکی دیگر از اقدامات موثر در راستای مبارزه با مواد مخدر است که  تسهیلات اشتغال‌زای ارزان قیمت زیادی در دست اقدام دولت است که باید نهایت استفاده از آن شود.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اقدام عملی جدی در راستای مبارزه با مواد مخدر را مورد تاکید قرار داد و خواستار تدوین و اجرای برنامه های لازم در این راستا شد .

وی همچنین برنامه ریزی، جهت‌دهی و هماهنگی میان دستگاه‌های مسئول را از مهمترین وظایف ستاد برشمرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز