مدیر کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان همدان:

مسدود شدن محور تویسرکان- گنجنامه به شکل موقت

۱۳۹۶/۰۹/۰۵ - ۱۳:۲۲:۰۴
کد خبر: ۶۴۱۷۷۴
مسدود شدن محور تویسرکان- گنجنامه به شکل موقت
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه هم‌اکنون سطح جاده‌ها خشک است، گفت: تمامی راه‌های استان همدان باز و شرایط ترافیکی در آن عادی و روان است.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ محمد رودباری با اشاره به کولاک در گردنه‌های استان همدان، گفت: طی روزهای گذشته در گردنه‌های گرمک در محور رزن- آوج، گردنه همه‌کسی در همدان- سنندج، گردنه اسدآباد در محور همدان- کرمانشاه و گردنه گرین در محور نهاوند- نورآباد به‌طور مقطعی بارش داشته که بلافاصله عملیات نمک‌پاشی صورت گرفت.

وی با اشاره به انجام عملیات برف‌روبی در گردنه گرمک، تصریح کرد: در طول اجرای عملیات برف‌روبی وقفه‌ای در تردد خودروهای عبوری ایجاد نشد و ترافیک عادی جریان داشت.

رودباری از آماده‌باش 250 راهدار و 24 راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در تمامی راهدارخانه‌های گردنه‌ها و نقاط صعب‌العبوری که برف و کولاک وجود داشت، نیروهای راهداری مستقر شده است.

وی با بیان اینکه شن و نمک و تجهیزات برف‌روبی در راهدارخانه‌های استان آماده شده است، افزود: طبق سنوات گذشته به علت بارش برف و کولاک، محور تویسرکان- گنجنامه به شکل موقت مسدود شده و لازم است رانندگان نیز از مسیرهای جایگرین استفاده کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان بر کسب اطلاعات وضعیت جوی و راه‌های استان از طریق مرکز اطلاع‌رسانی 141 تأکید و تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال زمستان زودرس پیش‌بینی شده از رانندگانی که قصد تردد در محورهای استان همدان را دارند، انتظار می‌رود قبل از آغاز سفر از وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

 

نظر شما