فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

بسیجیان استان ما برای دفاع از مرز‌های کشور آمادگی کامل دارند

۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۲۵:۱۱
کد خبر: ۶۴۱۸۱۶
بسیجیان استان ما برای دفاع از مرز‌های کشور آمادگی کامل دارند
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: مردم بسیجی استان بوشهر به مانند سال‌های دفاع مقدس و پس از آن، در آمادگی کامل برای حراست از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی و انجام وظایف محوله هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا ، علی رزمجو پیش از ظهر امروز در همایش شکوه و مقاومت در یادمان شهدای گمنام بوستان شغاب بوشهر به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین گفت: نقش بسیجیان چند صد هزار نفری استان بوشهر در خلق حماسه‌ها در کنار مرزهای گسترده خلیج فارس قابل تقدیر است.

وی افزود: مردم بسیجی استان بوشهر به مانند سال‌های دفاع مقدس و پس از آن، در آمادگی کامل برای حراست از مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی و انجام وظایف محوله هستند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: با افزایش دوره‌های آموزشی و عملیاتی در کنار دوره‌های بصیرتی بسیجیان استان بوشهر گوش به فرمان مقام عظمای ولایت برای دفاع از کشور در عرصه‌های مختلف فرهنگی، دفاعی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی هستند.

رزمجو یادآور شد: امروزه شاهد اقتدار بسیجیان در سطح استان بوشهر هستیم و با استحکام مناسب و در حالی که مجهز به تقوای الهی و متخصص در عرصه های مختلف هستند در برابر زیاده‌خواهان نظام سلطه ایستادگی می‌کنند.

وی بیان کرد: امسال رخداد مهمی که در آستانه هفته بسیج در سطوح بین‌المللی و منطقه‌ای به وقوع پیوست نابودی داعش بود که سبب سرافکندگی و شکست آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود به عنوان پشتیبانان و متحدین داعش شد.

 

نظر شما