کشف تریاک در خرم آباد

۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۱۱:۲۱
کد خبر: ۶۴۲۴۴۲
کشف  تریاک  در خرم آباد
فرمانده انتظامی استان لرستان از توقیف یک دستگاه خودرو پژو پارس و کشف 150 کیلوگرم تریاک و دستگیری یک نفر سوداگر مرگ در خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان و سوداگران مرگ ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با استفاده از منابع فنی و پلیسی یک نفر سوداگر مرگ را در خرم آباد شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان افزود: با اقدام بموقع ماموران ، یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس توقیف و در بازرسی از آن 150 کیلو تریاک کشف شد .

وی در ادامه از افزایش 6 درصدی کشفیات مواد مخدر طی هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد و گفت: در این مدت سه تن و 100کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف و72 باند منهدم و دو هزار و 750 نفر قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر نیز دستگیر شده است .

فرمانده انتظامی استان در ادامه با اشاره به جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروش در اجرای طرح های موضوعی در استان افزود : هشت طرح حجمی در استان به منظور پاک سازی نقاط آلوده و برخورد با قاچاقچیان صورت گرفته است.

سردار مهدیان نسب ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب پلیس استان خاطر نشان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و رصد مداوم تحرکات قاچاقچیان و باند های مواد مخدر اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب و سودجو به اهداف پلید خود برسند چرا که برخورد پلیس با آنان ، قاطع و محکم خواهد بود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز