در کهگیلویه و بویراحمد‌ رخ داد ،

دستگیری عامل اصلی شرارت و نا امنی استان

۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۲:۴۲:۵۲
کد خبر: ۶۴۲۴۶۷
دستگیری عامل اصلی شرارت و نا امنی استان
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری عامل شرارت و ناامنی و اخلال در نظم عمومی توسط ماموران کلانتری 11 این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سرهنگ "منوچهر سیاهپور" در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال شکایات مردمی مبنی بر اخلال در نظم و امنیت عمومی، قمه‌کشی، سلب آسایش شهروندان و قدرت‌نمایی با سلاح سرد توسط فردی در سطح شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: مأموران کلانتری 11 با همکاری عوامل یگان امداد این شهرستان با انجام گسترده اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر و یک قبضه سلاح سرد قمه که با آن قصد تمرد و تعرض به مامورین را داشت از او کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه تصریح کرد: این شرور اخلال در نظم عمومی، تمرد به مامورین، قمه کشی، قدرت نمایی با سلاح سرد و سلب آسایش عمومی برای شهروندان و نزاع و درگیری را در پرونده خود دارد.

سیاهپور در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، اضافه کرد: با توجه به اینکه یکی از وظایف ذاتی پلیس ایجاد امنیت و آرامش روانی جامعه بوده و احساس امنیت مهمتر از امنیت فیزیکی در نزد شهروندان است، این اقدام پلیس که با هماهنگی و دستور مقام قضایی انجام شد بازتاب خوبی در بین مردم داشته و از اینکه پلیس بار دیگر آرامش را برای آنان به ارمغان آورد ابراز خشنودی کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز