فرماندار اردبیل خبر داد :

اختصاص یک هزار و ۸۶۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا به استان

۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۳:۴۸:۰۶
کد خبر: ۶۴۲۵۲۷
اختصاص یک هزار و ۸۶۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا به استان
فرماندار اردبیل گفت: امسال یک هزار و 800 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا برای این شهرستان اختصاص یافته و ضروری است دستگاه های اجرایی ذی ربط در جذب و پرداخت آن به متقاضیان اهتمام جدی داشته یاشند.

به گزارش برنا،جواد زنجانی گفت : در صورت عزم جدی می توان زمینه اشتغال 20 هزار نفر را با پرداخت تسهیلات اشتغالزا بویژه برای فارغ التحصیلان دانشگاهی در اردبیل فراهم کرد.
فرماندار اردبیل در باره تحقق طرح های اقتصاد مقاومتی اظهارکرد: سیاست های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان همچنان روال قانونی را طی می کند و تحقق طرح های اقتصاد مقاومتی بطور جدی پیگیری می شود.
زنجانی اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای مقاوم و پایدار کردن اقتصاد در کشور است که با مولفه های اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید مورد پیگیری قرار گرفته است .
وی بیان کرد: طرح های اقتصاد مقاومتی در حوزه های انرژی ، آب ، کشاورزی و گردشگری در ارتباط با اشتغالزایی در اردبیل مشخص شده و هر یک از ادارات موظف هستند در این جهت اقدام موثری را برای تولید و اشتغال انجام دهند.
فرماندار اردبیل توجه به اشتغالزایی در اردبیل را با توجه با معضل بیکاری ضروری دانست و گفت: در صورت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی شاهد اشتغال بیشتری در اردبیل خواهیم بود..
زنجانی با اشاره به فعالیت طرح ها و احد های راکددر اردبیل بیان کرد : دولت تدبیر و امید فعال کردن طرح های راکد را در دستور کار قرار داده و تسهیلات قابل توجهی هم به این طرح ها از طریق بانک های عامل اختصاص یافته است بطوریکه در طول چهار سال اخیر بیش از 110 طرح ویا واحد تولیدی از رکود خارج شده است .
بگفته مسئولان امسال برای استان اردبیل پنج هزار و 640 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر در نظر گرفته‌ شده که سهم شهرستان اردبیل از این رقم یک هزار و 860 میلیارد ریال است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز