پیام تقدیر استاندار از مردم و دست اندرکاران برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گلستان

۱۳۹۶/۰۹/۰۷ - ۱۴:۱۹:۰۲
کد خبر: ۶۴۲۵۵۰
پیام تقدیر استاندار از مردم و دست اندرکاران برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گلستان
استاندار گلستان در پیامی از تمامی مردم و دست اندرکاران برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گلستان تقدیر و اظهار کرد: با حضور تماشاگران فهیم این استان و دست اندرکاران دلسوز ورزش و همراهی دستگاه های اجرایی، امیدواریم شاهد برگزاری دیگر مسابقات ورزشی آسیایی و جهانی در گلستان باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ متن کامل پیام دکتر سید مناف هاشمی به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

ورزش عامل شادابی، رشد و تعالی جامعه است و بسیاری از آسیب های اجتماعی با توجه و گرایش به ورزش قابل پیشگیری و کاهش هستند.

برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گلستان، نقطه عطفی در فعالیت های ورزشی این استان بود که خوشبختانه با همدلی و همراهی تمامی دست اندر کاران ورزش، دستگاه های اجرایی و مهمتر از همه مردم خونگرم، ورزشکار و ورزش دوست استان با کیفیتی مطلوب برگزار شد.

یقیناً گلستان با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های طبیعی، فرهنگی و ورزشی می تواند میزبانی مسابقات ورزشی در دیگر رشته ها را برعهده گیرد و بگونه ای شایسته از تیم های شرکت کننده پذیرایی نماید.

اینجانب از مردم خونگرم گلستان ، وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون کبدی، دست اندرکاران ورزش استان، صداو سیما در سطح ملی و استانی ، خبرنگاران و اصحاب رسانه، دستگاه های اجرایی استان و تمامی کسانی که در برگزاری با شکوه این رقابت ها همکاری نمودند، قدردانی و سپاسگزاری می نمایم و امیدوارم گلستان بستر مناسبی برای رقابت های ورزشی در آینده باشد.

 

سید مناف هاشمی

استاندار گلستان

لازم به ذکر است مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در دو بخش مردان و زنان ، سوم تا ششم آذر ماه در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز