طی مراسمی با حضور معاون اقتصادی استاندار صورت گرفت؛

افتتاح هشتمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در قزوین

۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۰:۰۴:۰۳
کد خبر: ۶۴۲۸۱۱
افتتاح هشتمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی در قزوین
هشتمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، ماشین آلات، ادوات،تجهیزات، آبیاری و نهاده ها در مراسمی با حضور معاون اقتصادی استاندار و جمعی از مسئولان در شرکت نمایشگاههای بین المللی قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، هشتمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، ماشین آلات، ادوات، تجهیزات، آبیاری و نهاده ها با حضور "منوچهر حبیبی" معاون اقتصادی استاندار و جمعی از مسوولان و مشارکت بیش از 60موسسه و شرکت داخلی و نمایندگان شرکت های وابسته در فضایی به مساحت چهار هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین آغاز بکار کرد.

هادی طاهرخانی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در این مراسم گفت: ایجاد فضای رقابتی جهت ورود به بازارهای جدید، ارائه توانمندی های مشارکت کنندگان، اخذ سفارش از مشتریان جدید و تعامل بین کانال های توزیع و ایجاد نمایندگی، تبادل اطلاعات و تجربیات در بخش کشاورزی از اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می رود.

طاهرخانی با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت چهار روز دایر خواهد بود، افزود: معرفی کالاها و خدمات جدید مشارکت کنندگان، سنجش توان رقابتی مشارکت کنندگان، افزایش میزان تبلیغات در سطح عموم، تحقیق بازار و بازاریابی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت کنندگان در این نمایشگاه از استان های اصفهان، زنجان، قزوین، خراسان رضوی، مازندران،البرز، گیلان، همدان حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین یادآور شد: هشتمین نمایشگاه کشاورزی، نهاده ها، آبیاری، آبرسانی، صنایع و ماشین آلات تا 10آذر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین از ساعت 15 تا 21 پذیرای علاقه مندان است.

نظر شما