علوم پزشکی عامل تعطیلی کارخانه دستکش حریر ایران نیست

۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۰۶:۲۵
کد خبر: ۶۴۲۸۹۴
علوم پزشکی عامل تعطیلی کارخانه دستکش حریر ایران نیست
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: تعطیلی کارخانه دستکش حریر ایران را صرفا بخاطر بدهی دانشگاه علوم پزشکی استان معرفی کنیم هم کذب و هم دور از انصاف است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، جواد آقازاده در مورد بدهی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی به کارخانه دستکش حریر ایران به عنوان عامل اصلی تعطیلی این واحد تولیدی گفت: مجموع طلب دانشگاه از سازمان های بیمه گر ۶۵۰ میلیارد تومان می باشد و مجموع بدهی های این دانشگاه ۴۲۰ میلیارد تومان است و در این میان بدهی دانشگاه به کارخانه دستکش حریر ایران فقط ۴۷۴ میلیون تومان می باشد . به عبارت دیگر بدهی دانشگاه به این کارخانه جز بسیار کوچکی از بدهی های دانشگاه است.

وی افزود: اینکه عامل تعطیلی این کارخانه را دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی معرفی کنیم بسیار دور از انصاف است .

آقازاده تاکید کرد : انتظار ما از رسانه ها و خبرنگاران محترم درج اخبار شفاف و در عین حال صحیح و دقیق از موضوعات می باشد تا باعث تشویش افکار عمومی نگردد بعبارت دیگر وقتی مصاحبه ای انجام می گیرد انتظار می رود که مطالب و اعداد و ارقام عینا همانگونه ای که گفته شده درج شود .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ضمن تکذیب اعداد مطرح شده در فضای مجازی بعنوان بدهی دانشگاه تصریح کرد : مجددا تاکید می کنم که بدهی بیمارستانها و مراکز درمانی استان به کارخانه دستکش حریر ایران ۴۷۴ میلیون تومان می باشد نه ۴۲ میلیارد تومان.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز