معاون استاندار همدان:

امروز می طلبد که همه جناح ها با کنار گذاشتن اختلاف ها دولت مستقر را کمک کنند

۱۳۹۶/۰۹/۰۸ - ۱۲:۴۷:۲۵
کد خبر: ۶۴۲۹۶۴
امروز می طلبد که همه جناح ها با کنار گذاشتن اختلاف ها دولت مستقر را کمک کنند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتناعی استاندار همدان گفت: دلسوزان نظام جمهوری اسلامی با کنار گذاشتن رقابت های منفی، کمک به تحقق اهداف دولت را کمک به نظام اسلامی می دانند.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سیدسعید شاهرخی روز چهارشنبه در دیدار با امام جمعه تویسرکان بیان کرد: مردم از بگو مگوها خسته شده اند و امروز می طلبد که همه جناح ها با کنار گذاشتن اختلاف ها دولت مستقر را کمک کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب بر ضرورت وحدت و همدلی به عنوان رمز موفقیت جامعه اسلامی، روحانیت به ویژه ائمه جمعه در تحقق وفاق و همدلی اثر بخش هستند.

معاون استاندار همدان بیان کرد: همه ارکان دولتی که در خدمت مردم هستند باید با وحدت و همدلی و بدون حاشیه سازی وقت خود را صرف خدمت رسانی به مردم کنند.

شاهرخی تصریح کرد: علی رغم هجمه شدید استکبار جهانی علیه کشور و ملت ایران، مردم همواره پشتیبان نظام بوده اند و بیشترین مشارکت را در مناسبت های مختلف به ویژه انتخابات داشته اند.

وی یادآوری کرد: مردم در دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر به دولت تدبیر و امید رای دادند و این دولت قدردان ملت است و با همه توان برای خدمت به مردم تلاش می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت : دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به حوزه اشتغال دارد و یک هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات برای این بخش پیش بینی کرده است.

شاهرخی افزود: 85 درصد اعتبار پیش بینی شده برای آبیاری مکانیزه و نوین به صورت بلاعوض است و اعتبار بخش های دیگر با حدود 6 درصد کامزد در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

وی از روحانیت خواست تا با تبلیغ و اطلاع رسانی، مردم را به ارایه طرح های کارشناسانه و اشتغالزا هدایت کنند تا از اعتبار پیش بینی شده استفاده کنند.

وی گفت: تویسرکان مردمانی خوب، همراه، انقلابی و با صفات بارز و پسندیده دارد که سزاوار بهترین خدمات هستند و تلاش داریم با تعامل مطلوب امام جمعه شهرستان، نماینده تویسرکان در مجلس شورای اسلامی و تیم مدیریت قوی، برای این شهرستان خدمات مطلوبی انجام دهیم.

 

نظر شما