با حضور"بیرانوندی " نماینده خرم آباد؛

از دوشاعر پیشکسوت لرستانی تجلیل شد/عدم حضور"میرشکاک"

۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۳:۱۰:۱۷
کد خبر: ۶۴۴۱۶۷
از دوشاعر پیشکسوت لرستانی تجلیل شد/عدم حضورمیرشکاک
در مراسمی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و با حضور مسئولین ، هنرمندان ، شاعران ، نویسندگان و علاقه مندان به شعر و ادبیات از استاد عزیز بیرانوند و استاد یوسفعلی میر شکاک تجلیل شد .

به گزارش خبرگزاری برنااز  لرستان ، در این مراسم که در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد برگزار شد از استاد عزیز بیرانوند و استاد یوسفعلی میر شکاک تجلیل و تقدیر شد .

در این مراسم سپهوند و  موسوی اسد زاده از اساتید دانشگاه به ترتیب به تحلیل شخصیت و آثار استاد بیرانوند و میر شکاک پرداخته و به تجلیل از این دو هنرمند پرداختند .

در بخش دیگری از این مراسم استاد عزیز بیرانوند روی صحنه حاضر شد و به خوانش شعر پرداخت و مورد تشویق حاضران در سالن قرار گرفت .

دکتر بیرانوند ، نماینده مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم ضمن تشکر از برگزار کنندگان این مراسم ، گفت : شاعرانی همچون عزیز بیرانوند و یوسفعلی میر شکاک ، معماران توسعه ی فرهنگی جامعه و توسعه فرهنگی زیر بنای سایر شاخصه های توسعه در جامعه است .

در پایان این مراسم استاد عزیز بیرانوند و نماینده ی استاد یوسفعلی میر شکاک که به دلیل بیماری و کسالت در برنامه حضور نداشت ، روی صحنه رفته و از طرف مدیر کل فرهنگ و ارشال اسلامی لرستان مورد تجلیل قرار گرفته و لوح ، هدیه و تندیس خود را دریافت کردند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز