استاندار در پیام خود به مناسبت روز جهانی معلولان:

معلولان مصداق بارز حکمت و رحمت کردگارند

۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۱:۵۹:۴۶
کد خبر: ۶۴۴۶۷۷
معلولان مصداق بارز حکمت و رحمت کردگارند
عبدالمحمدزاهدی گفت: معلولان، به حق، مصداق بارز حکمت و رحمت کردگارند که باعث تجلی این صفات خداوند در جامعه شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "عبدالمحمدزاهدی" استاندار قزوین در پیامی ضمن گرامیداشت 12آذر روز جهانی معلولان این قشر را دارای توانمندی های بالایی دانست و گفت: معلولان، به حق، مصداق بارز حکمت و رحمت کردگارند که باعث تجلی این صفات خداوند در جامعه شده اند و علیرغم محدودیت های ظاهری به قله های موفقیت رسیده اند.

متن کامل پیام بدین شرح است:

بسم الله ارحمن الرحیم

معلولان، به حق، مصداق بارز حکمت و رحمت کردگارند که چنانچه به حکمت برخی از توانشان کاسته شده ، به رحمت درهای بی شمار دیگری به توانمندی شان گشوده شده است.

اینجانب ضمن  تبریک روز جهانی معلولان که روز اثبات توانائی هاست این روز را با شعار " جامعه ای پایدار و انعطاف پذیر برای همه بسازیم"  گرامی داشته و شرکت پر برکت این عزیزان را در عرصه های مختلف اجتماعی و اقتصادی ارج مینهم و  ایمان، اعتقاد و یقین دارم که هیچ امری در قدرت لایزال الهی غیرممکن نیست، پس از معلولین عزیزمان میخواهم  برای داشتن آینده ای روشن در مسیر رسیدن به  اهداف والا و انسانی خویش از هیچ مشکل و محدودیتی نهراسید و از کوششی دریغ نورزید و امیدوارم با  تلاشتان بتوانید توانایی های بالقوه ای را که خداوند در وجود ارزشمندتان به ودیعه نهاده به شکوفایی برسانید تا به همگان ثابت کنید که مشکلات جسمی و معلولیت مانع حضورتان  در عرصه های مختلف زندگی نیست.

تا کنون بسیاری از معلولان کشور عزیزمان و در اقصی نقاط گیتی، باور بسیار ارزشمند "خواستن، توانستن است" را به اثبات رسانده و روشن درخشیده اند.

 ولیکن برای نیل به اهداف متعالی لازم است در اجتماع حضور یافته، در امر تحصیل و اشتغال تلاش نموده  و به زندگی، رنگ ایستادگی و مقاومت بزنند.

امید است در سالی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مد ظله العالی،  سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده فرصتی فراهم شود تا بتوانیم درسایه پیوندهای مستحکم میان مسوولان دستگاه های اجرایی و شهری، متولیان امور معلولان در بخش‌ های دولتی و غیردولتی، افراد معلول و خانواده‌ های آنان، جلوه‌ های کرامت انسانی و استعدادهای شگرف این عزیزان را در مسیر تحقق اهداف جامعه اسلامی مان متجلی سازیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز