" روشنی" در دیدار با هرمان مسابقات جهانی پارالیفتینگ، مطرح کرد:

عرصه ورزش می تواند در ارتقاء سلامت جوانان موثر باشد/ورزش برای جانبازان واجب است

۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۲:۴۸:۴۸
کد خبر: ۶۴۴۷۳۰
عرصه ورزش می تواند در ارتقاء سلامت جوانان موثر باشد/ورزش برای جانبازان واجب است
مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان لرستان گفت: عرضه ورزش از عرصه هایی است که برای همه مردم لازم و برای جانبازان و خانواده شهدا و ایثارگران واجب است .

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛مراد روشنی  در دیدار با « حمید قاسمی » فرزند شهید حادثه منا که در مسابقات جهانی روسیه مدال نقره را از آن خود کرده بود ، اظهار اظهارداشت: کسب این موفقیت قطعا موجب خشنودی پدرت و دیگر شهدا ی کشور شده است.
وی افزود: پدرت انتظار دارد که در این مسیر حرکت کرده و همواره موفقیت هایی را به دست آورده ، بنابراین باید تلاش خود را براین موضوع متمرکز کنید.
روشنی تصریح کرد: با توجه به تلاش دشمن برای منحرف کردن جوانان و گرایش آنها به سمت فرهنگ غرب ، عرصه ورزش می تواند در ارتقاء سلامت جوانان موثر باشد.
روشنی  ادامه داد: عرضه ورزش از عرصه هایی است که برای همه مردم لازم و برای جانبازان و خانواده شهدا و ایثارگران واجب است و شما به عنوان قهرمان ورزشی می توانید درترویج فرهنگ ورزش و سلامت گام بردارید.
وی با اشاره به این مطلب که قهرمانی شما یک اقدام ارزشمند محسوب می شود ، خاطر نشان ساخت : در حال حاضر شما به عنوان یک الگو و اسوه در سطح جامعه مطرح هستید و امید واریم درعرصه های بالاتر شاهد موفقیت های تان باشیم.
مراد روشنی گفت: بنیاد شهید و امورایثارگران لرستان هم هر اقدام و کمکی که لازم باشد برای پیشرفت شما انجام خواهد داد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز