استاندار چهارمحال و بختیاری:

ساختمان خانه جوان استان باید سریعتر تعیین تکلیف شود

۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۳:۰۲:۱۴
کد خبر: ۶۴۴۷۵۴
ساختمان خانه جوان استان باید سریعتر تعیین تکلیف شود
استاندار چهارمحال وبختیاری با اشاره به تصویب 34 میلیارد ریال برای ساختمان خانه جوان استان خواستار تعیین تکلیف وضعیت این ساختمان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ اقبال عباسی روز یکشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: از این مبلغ 24 میلیارد ریال از محل اعتبارات ارزش افزوده و بقیه از محل اعتبارات ملی در نظر گرفته شده است.

عباسی تصریح کرد: یک قطعه زمین به وسعت 476 مترمربع در میرآباد شرقی شهرکرد برای احداث خانه جوان چهارمحال و بختیاری اختصاص پیدا کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 از مجموع 947 هزار و 763 نفر جمعیت استان 246 هزار و 920 نفر برابر 26 درصد در سنین 14 تا 29سالگی قرار دارند.

عبدالرحمان قاسمی نافچی تصریح کرد: 188 سازمان مردم نهاد در حوزه ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تشکیل شده که از این تعداد 60 سمن فعال است.

وی اظهار کرد: سال گذشته چهارمحال و بختیاری با ثبت یکهزار و 313 واقعه طلاق بعد از سیستان و بلوچستان دومین استان کم طلاق کشور معرفی شد.

از مجموع 188 سازمان مردم نهاد زیرمجموعه اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری 50 درصد در حوزه آسیب های اجتماعی، 20 درصد در حوزه فرهنگی، 20 درصد در حوزه اعتقادی و 10 درصد در حوزه گردشگری و علمی فعالیت می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز