نشست خبری مدیر کل ورزش و جوانان استان در پارس آباد

سالن های تعطیل شده پارس آباد را به استانداردهای لازم می رسانیم

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۳:۳۵:۵۹
کد خبر: ۶۴۵۲۷۳
سالن های تعطیل شده پارس آباد را به استانداردهای لازم می رسانیم
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از استانداردسازی اماکن ورزشی فاقد استاندارد و تعطیل شده پارس آباد خبر داد.

به گزارش برنا،بدنبال تعطیلی برخی از اماکن ورزشی شهرستان بدلیل فرسودگی و نیاز به تعمیرات اساسی که انجام نشدن آنها منجر به آسیب و صدمات بدنی ورزشکاران می شد با درخواست سیدکلان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان جلسه ای با حضور بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان و مسوولین مربوطه اداره کل با مهندس صمدی فرماندارشهرستان پارس آباد در محل فرمانداری برگزار شد .

فرماندار شهرستان پارس آباد در این جلسه با بیان مسائل و مشکلات و تعطیلی برخی ازاماکن ورزشی شهرستان پارس آباد گفت: تعطیلی و عدم استفاده از اماکن ورزشی محدود شهرستان، تمرینات ورزشکاران مستعد را مختل می کند که باید هر چه سریعتر با تدابیر و اقدامات لازم به چرخه استفاده جامعه ورزشی شهرستان بازگردد.
وی با اشاره به پتانسیل های بالای ورزشکاران پارس آباد گفت :حضور ورزشکاران نامدار و مطرح شهرستان در سطوح ملی و فرا ملی و حتی المپیکی و پاراالمپیکی نشان از ظرفیت های بالای و استعدادهای بالقوه این شهرستان دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.
صمدی از تخصیص اعتبار 35 میلیاردریالی از محل اعتبارات شهرستان وملی فرمانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل به اماکن ورزشی نیمه کاره و تجهیز دیگر اماکن ورزشی نیازمند بازسازی و تعمیر سخن گفت و گفت:علاوه بر این اعتبارات، برخی از سالن ها و اماکن ورزشی نیز که نیاز به آسفالت و محوطه سازی و … هستند، به هر کدام مبالغی در حدود یک میلیارد ریال در نظر گرفته شده است که بزودی عملیاتی خواهد شد.
بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز پس از پایان این جلسه طی نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر تعطیلی 5 سالن ورزشی و استخر شهید هاشمی شهرستان پارس آباد گفت:برخی از سالن های ورزشی به دلیل نداشتن استانداردهای لازم تعطیل شده اند که مقرر شد تا زمان شروع تمرینات بازگشایی و در اختیار ورزشکاران قرار گیرد.
وی در پاسخ به تعطیلی استخر شهید هاشمی نیز با بیان اینکه استخر از طریق مزایده واگذار میشود،اذعان کرد:متاسفانه در مزایده های که اخیرا برگزار شد،برنده های مزایده استخر شهید هاشمی انصراف داده اند و مجددا در هفته آتی مزایده استخر تکرار و مراحل واگذاری انجام خواهد شد.
 
مدیر کل ورزش و جوانان در پاسخ به اینکه چرا مسابقات ورزشی به میزبانی شهرستان پارس آباد برگزار نمی شود،گفت:در صورت آمادگی این شهرستان جهت تامین اسکان و میزبانی تیم های مختلف ورزشی ،هیچ محدودیتی از سوی اداره کل ورزش و جوانان برای برگزاری مسابقات ورزشی در این شهرستان وجود ندارد.
او با بیان اینکه تمامی ورزشکاران و تیم های ورزشی این شهرستان در حمایت کامل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل میباشد، به سوال دیگر خبرنگار این شهرستان در خصوص حمایت مطلق این اداره کل در طول دوره های مختلف و رویدادهای گوناگون ورزشی از ورزشکاران پاسخ داد.
بهتاج در خصوص درآمد سرانه سالنهای ورزشی شهرستان پارس آباد در طول سال عنوان کرد :درآمد سالن های ورزشی شهرستان به حساب خزانه دولت واریز می شود و برای ورزشکاران و تیم های شهرستان در طول مراحل اعزام به مسابقات استانی و کشوری هزینه می گردد.
وی عمده مشکل سالن های ورزشی شهرستان پارس آباد را مصدوم شدن ورزشکاران در سالن های ورزشی و مطالبه دیه نقص عضو از اداره ورزش و جوانان عنوان کرد و گفت:معادل کل هزینه ها و بودجه اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل به همراه هزینه و درآمد تمامی شهرستانهای استان،تنها جریمه دیه مصدومان شهرستان پارس آباد است که ما را دچار مشکل و سردرگمی کرده است و اگر ما کل اعتبارات خود را به این بخش اختصاص دهیم باز کفاف دیه آنان را نمی کند.
در ادامه نشست خبری جلسات متعددی در فرمانداری برگزار گردید و با توجه به درخواست آقای سیدکلان مبنی بر تخصیص اعتبارات ویژه جهت تعمیرات سالن های ورزشی شهرستان و همچنین بازگشایی سالنهای تعطیل شده تا زمان شروع تعمیرات ، با موافقت مدیرکل ورزش و جوانان استان و فرماندار پارس آباد مبنی بر بازگشایی سالنهای ورزشی تعطیل شده تا زمان شروع تعمیرات ، اعتبار ویژه ای به مبلغ چهارصد میلیون تومان مشترکا برای تعمیرات در نظر گرفته شد .
و همچنین تصمیمات ویژه ای جهت حل مشکلات و مساعدتهای مالی تیم های فوتبال میعاد مغان و فوتسال شهید کیان اتخاذ گردید و مقرر گردید که تیم های مربوطه توسط فرمانداری وو اداره ورزش و جوانان تحت حمایت مالی قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز