استاندار مرکزی:

برگزاری آیین تجلیل از ورزشکاران پس از سال ها در استان باعث خوشحالی است

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۳:۳۴:۱۱
کد خبر: ۶۴۵۲۸۱
استاندار مرکزی گفت : هفته وحدت از فرخنده ترین ایام سال است که میلاد پیامبر خاتم (ص) و امام جعفر صادق (ع) نیز در آن قرار دارد.عابد حقدادی نیز گفت : از 126 قهرمان ورزشی استان مرکزی در 26 رشته ورزشی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سید علی آقازاده، استاندار مرکزی در آیین تجلیل از قهرمان این استان ضمن گرامی داشت هفته وحدت، گفت: از آنجایی که با ورزش و جامعه ورزشی آشنا هستم، اعتقاد دارم که ورزش استان مرکزی علی رغم خروجی که امروز از آن می بینیم، دارای ظرفیت است چرا که در این استان واحد های صنعتی بزرگی فعالیت می کنند که می توانند در تقویت تیم های ورزشی نقش آفرینی کنند.

وی افزود: متاسفانه مقام های کسب شده در عرصه های ورزشی استان، عمدتا به دلیل همت والای خود ورزشکاران بوده و حمایت چندانی از سوی صنایع صورت نگرفته است. جامعه ورزشی می بایست با همت مسوولان استانی و استفاده قانونی از ظرفیت های اسپانسری صنایع، در مسیر توسعه ورزش استان مرکزی قدم بگذارد.

آقازاده بیان کرد: قول می دهم ظرف دو سال آتی، تیم های پایه استان در ورزش قهرمانی به رده های اول و برتر کشور برسانیم و مدال های بسیاری را کسب کنیم. در پایان خوشحال هستم که مراسم تجلیل و تقدیر از ورزشکاران که در جایی جای میهن اسلامی برگزار می شود پس از سال ها مجددا در استان مرکزی نیز برگزار شد.

عابد حقدادی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در همایش تجلیل از قهرمانان ورزشی این استان با اشاره به اینکه شان جامعه ورشی بیش از برگزاری چنین همایش هایی است، گفت: امیدواریم به دنبال تقدیر از جامعه ورزشی پرتوان استان مرکزی بتوانیم طی سال های آتی قدم های مناسبی را در جهت تجلیلی این جامعه برداریم.

وی ادامه داد: بنده به عنوان مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی تقدیر و تشکر می کنم از استاندار مرکزی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی که همواره کمک های شایانی را به منظور توسعه جایگاه ورزشی استان به این اداره داشته اند.

حقدادی افزود: از 126 قهرمان ورزشی استان مرکزی که در مسابقات کشوری و بین المللی 26 رشته ورزشی کسب مقام کرده اند در آیین تکریم قهرمانان، تجلیل شد که این مهم نشان از این دارد که ورزش استان مرکزی دارای رشد متوازنی است و دارای پتانسیل های بلقوه بسیاری می باشد.

سید مهدی مقدسی، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان که در مراسم تجلیل از قهرمانان استان مرکزی حضور یافته بود، گفت: خوشبختانه حضور آقای سید علی آقازاده که ارتباط های مستحکمی با وزارت ورزش و جوانان دارند به عنوان استاندار در استان مرکزی یک فرصت مناسب برای جامعه ورزشی استان است تا از حسن ارتباطات ایشان بتوانیم بهره مند شود.

مقدسی ادامه داد: نامه ای را به وزیر کشور ارسال کرده ایم و صحبت هایی نیز با ایشان در جهت صدور مجوزهای لازم برای از سرگیری فعالیت باشگاه شهرداری اراک انجام شده است و از آنجایی که شهردار و اعضای شورای شهر اراک همگی علاقه دارند در این شهر ورزش به صورت حرفه ای و همگانی ادامه پیدا کند، امیدهای مناسبی جهت بهبود شرایط ورزشی این شهر وجود دارد.

این عضو کمیسیون ورزشی مجلس شورای اسلامی، افزود: افتخار می کنم که از ورزش استان مرکزی همواره حمایت کرده ام. من پیغام هایی به وزیر ورزش و جوانان ارسال کرده ام تا جلسه ای به زودی با ایشان به همراه آقایان آقازاده و حقدادی داشته باشیم تا زمینه های حمایت از ورزش استان بیش از گذشته فراهم گردد.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز