استاندار یزد :

اگرکار با کیفیت انجام شود از بلایای طبیعی نیز مصون می‌ماند

۱۳۹۶/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۴:۰۷
کد خبر: ۶۴۵۳۶۰
اگرکار با کیفیت انجام شود از بلایای طبیعی نیز مصون می‌ماند
رئیس شورای آموزش و پرورش و استاندار یزد با بیان اینکه نگاه به آموزش‌و پرورش دقیقا روشن است، تاکید کرد: برای اموری که نتوان انجام داد، نباید تعهدی ایجاد شود، اگر امکان انجام کاری باشد، به سرانجام خواهد رسید و آن را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمود زمانی قمی در نشست شورای آموزش‌ و پرورش استان گفت : علاقه‌ای برای وقت‌ گذرانی و سخنرانی‌ طولانی‌ مدت ندارد، باید برای ترویج فرهنگ عمومی برنامه‌ای داشت،آ موزش‌و پرورش هم این موضوع را رعایت کند.

وی با اشاره به وجود 2 هزار خیر مدرسه‌ ساز و مشکل تامین فضای آموزشی استان اضافه کرد: مسئولان آموزش‌ و پرورش سعی کنند، طرح های نیمه تمام آموزشی را که از لحاظ اجرا با مشکل پیشرفت کار رو به روند، با مشارکت خیران تکمیل کنند.

استاندار یزد با بیان اینکه مشکلاتی مانند تامین زمین و زیرساخت‌ها باید در دستور کار دستگاه‌ های مرتبط باشد، اظهار کرد: تدبیر شود،نقطه نظر دیگران را دریافت کنید و برای رفع مشکلات در چارچوب قانون پیگیری لازم را انجام تا به نتیجه مطلوب برسد.

زمانی قمی با بیان اینکه تصور مسئولان از یزد به‌ عنوان استانی برخوردار این است، طرح های اجرایی نیمه تمام نباشد، یادآور شد: آنها تصور درستی دارند لذا باید بر اساس دیدگاه و تصوری که وجود دارد با همکاری بنیاد برکت در اتمام کار تلاش شود و به نتیجه برسد نه اینکه کار روی زمین بماند.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان با اشاره به لزوم گسترده مشارکت خیران در مدرسه‌ سازی عنوان کرد : تاکنون مدارسی که از سوی آنها احداث ‌شد، خسارت و خرابی نداشت، این موضوع نشان می‌دهد اگر کار با کیفیت انجام شود از بلایای طبیعی نیز مصون می‌ماند.

زمانی قمی تصریح کرد: منطق و عقل تائید می‌کند، کار را با کیفیت انجام داد به‌ ویژه برای فضای آموزشی که بسیاری از دانش آموزان و معلمان به ‌عنوان آینده‌سازان جامعه در آن حضور دارند.

استاندار یزد خواستار توجه به ظرفیت‌ های برنامه ششم و قانون بودجه شد و ادامه : تقسیم وظایف شود، هرکجا لازم است مراجعه و پیگیری برای رفع مشکل صورت گیرد.

هم اکنون 240 هزار دانش آموز در یکهزار و 500 واحد آموزشی در استان یزد مشغول به تحصیل هستند.

 

نظر شما