رییس پلیس راه استان قزوین خبر داد:

وقوع یک تصادف مرگبار با ۵ کشته در آزاد راه "قزوین – زنجان"

۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۲:۰۱:۵۴
کد خبر: ۶۴۵۶۳۹
وقوع یک تصادف مرگبار با ۵ کشته در آزاد راه قزوین – زنجان
رییس پلیس راه استان قزوین از وقوع یک تصادف مرگبار در محور آزاد راه "قزوین – زنجان" و کشته شدن 5 نفر در این حادثه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سرهنگ "نصراله بیگلری" رییس پلیس راه استان قزوین با اعلام این خبر گفت: بر اثر تصادف یک دستگاه پژو 206 با یک دستگاه اتوبوس در محور آزاد راه "قزوین – زنجان" 5نفر جان خود را از دست دادند.

سرهنگ بیگلری در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در لاین جنوبی آزادراه "قزوین - زنجان" بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

رییس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: در بررسی انجام شده توسط ماموران مشخص شد، یک دستگاه پژو206 با یک دستگاه اتوبوس برخورد کرده که در اثر این حادثه، چهار نفر از سرنشینان بر اثر شدت جراحات وارده در دم و یک نفر نیز در بیمارستان جان باختند.

سرهنگ بیگلری با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان پلیس راه، علت تصادف عدم توجه به جلو راننده پژو206 بوده است، در پایان به همه شهروندان توصیه کرد: در هنگام رانندگی سرعت مطئنه را رعایت و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه درحین رانندگی، انحرافات ناگهانی و رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز