طی مراسمی با حضور مسوولان صورت گرفت؛

تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی قزوین

۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۰۰:۴۱
کد خبر: ۶۴۵۷۵۸
تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی قزوین
طی مراسمی با حضور مسوولان از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی قزوین تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مراسم  تقدیر از پژوهشگران برتر سال 95  دانشگاه علوم پزشکی قزوین در معاونت پژوهشی دانشگاه و با حضور دکتر منوچهر مهرام رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین، دکتر پیمان قجربیگی معاون غذا و دارو، دکتر امیر پیمانی معاون پژوهشی دانشگاه، روسای بیمارستان ها و مدیران دانشکده ها برگزار شد.

دکتر مهرام در ابتدای این مراسم از همکاران و پژوهشگران برگزیده تقدیر و تشکر کرد و خواستار افزایش فعالیت های مختلف پژوهشی در سطوح مختلف در دانشگاه علوم پزشکی شد.

سپس دکتر پیمانی گزارشی از روند پژوهش های انجام شده در دانشگاه علوم پزشکی و موارد پژوهشی در دست اجرا را برای حضار بیان کرد و در ادامه از پژوهشگران بصورت با شکوه تجلیل گردید.

دکتر نعمت الله غیبی استاد دانشکده پیراپزشکی، دکتر محمد حسین اسماعیلی دانشیار دانشکده پزشکی، دکتر محمد مهدی امام جمعه دانشیار دانشکده بهداشت، دکتر سکینه و رمزیار استادیار دانشکده بهداشت، دکتر حمید کاریاب استادیار دانشکده بهداشت، دکتر امیر پاکپور دانشیار دانشکده بهداشت و پیام حیدری دانشجوی کارشناسی ارشد بهداشت حرفه ای پژوهشگرانی بودند که در این مراسم از آنان تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز