استاندار چهارمحال و بختیاری:

شهرداران کدهای درآمدی را فعال کنند

۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۳۵:۵۴
کد خبر: ۶۴۵۷۸۳
شهرداران کدهای درآمدی را فعال کنند
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: فعال کردن کدهای درآمدی شهرداری ها باید در دستور کار شهرداران استان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ اقبال عباسی در نشست با شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهرکرد تاکید کرد: ممیزی املاک شهری به عنوان یکی از کدهای درآمدی 117 گانه شهرداری ها می تواند منبع مالی مناسبی برای هر یک از شهرداری های 40 گانه استان باشد.

وی افزود: شفاف سازی در آمار، مشخص شدن بدهکاران حقیقی و حقوقی به شهرداری ها، محاسبه میزان مطالبات و تسریع در وصول مطالبات از مهمترین مزیت های ممیزی املاک شهری محسوب می شود.

عباسی تصریح کرد: بهره مندی شهرداری ها از درآمدهای سرمایه ای، ارتقای درآمدهای خدماتی و تخصیص اعتبارات دولتی در بهبود کار شهرداری ها موثر است.

وی یادآور شد: شهرداری شهرکرد ورودی و خروجی های مرکز چهارمحال و بختیاری را طراحی و ساماندهی کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: به منظور اجرای طرح های مدیریت شهری و ساماندهی ورودی ها و خروجی های شهرکرد از محل اعتبارات استانی کمک می شود.

وی گفت: شهرداری شهرکرد باید طرح های مهم خدماتی درآمدزا به منظور معرفی مرکز استان و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی ورودی را اجرایی کند.

عباسی تاکید کرد: تمرکز در امور مختلف مرکز چهارمحال و بختیاری و ارتقای وضعیت خدمات رسانی به مردم به همکاری استانداری، شهرداری، شورای اسلامی و سایر دستگاه های اجرایی مرتبط در استان نیاز دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز