استاندار استان مرکزی :

وحدت کلمه ابزار قدرتمند جهان اسلام در برابر توطئه دشمنان است

۱۳۹۶/۰۹/۱۴ - ۱۴:۵۲:۵۴
کد خبر: ۶۴۵۷۸۶
وحدت کلمه ابزار قدرتمند جهان اسلام در برابر توطئه دشمنان است
استاندار استان مرکزی گفت: وحدت کلمه ابزار قدرتمند جهان اسلام در برابر توطئه های دشمنان است و مسلمانان بیشتر از هر زمان دیگر نیازمند انسجام و اتحاد هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سیدعلی آقا زاده امروز در همایش ائمه جمعه استان مرکزی در اراک،  گفت : استکبار جهانی در پی کسب منافع خود در خاورمیانه است و در این راستا تفرقه افکنی می کند و هوشیاری و وحدت کشورهای منطقه مهمترین موضوع است.

وی ادامه داد: برخی از حاکمان کشورهای اسلامی با نام اسلام که منادی وحدت و همدلی است در ساز جدایی و نفاق می دمند تا دشمنان بتوانند به سوء استفاده های سیاسی و اقتصادی خود برسند و هوشیاری جهان اسلام در این زمینه ضروری است.

نماینده عالی دولت دوازدهم در استان مرکزی اظهار کرد: با توجه به شرایط دنیای اسلام، هرچه همدلی، اخوت و برادری میان ملت های مسلمان بیشتر شود زمینه های بالندگی، رشد مشترک فکری و اعتقادی در جوامع اسلامی فراهم می آید‌.‌

آقا زاده حضور ائمه جمعه را عامل ایجاد وحدت و یکپارچگی ملی دانست و گفت: یکی از رموز موفقیت نظام اسلامی وجود جامعه روحانیت و احترام متقابل مردم و روحانیت است که تا کنون نقش مهمی در خنثی سازی هجمه های فرهنگی دشمنان داشته است.

وی افزود: تریبون نماز جمعه بهترین ابزار در آگاه سازی جامعه از اهداف والای نظام اسلامی است و امامان جمعه باید به بهترین شکل از این فرصت ارزشمند بهره بگیرند.

استاندار استان مرکزی گفت: نماز جمعه از محوریت نظام اسلامی و از فرهنگ والای ولایت سرچشمه گرفته تا در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و تربیتی، مردم را به معنویت و فرهنگ الهی رهنمون سازد.

وی اضافه کرد: استان مرکزی ظرفیت های ارزشمندی در بخش های مختلف فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دارد که توجه ویژه و بهره برداری موثر از آن ها به ویژه در حوزه صنایع و در راستای اشتغالزایی و توسعه اقتصادی استان، رویکرد اصلی مدیریت ارشد استان است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز