با صدور پیامی؛

استاندار مازندران عروج سردار پرافتخار علی ییلاقی اشرفی را تسلیت گفت

۱۳۹۶/۰۹/۱۵ - ۱۵:۰۰:۰۵
کد خبر: ۶۴۶۰۳۲
استاندار مازندران عروج سردار پرافتخار علی ییلاقی اشرفی را تسلیت گفت
در پی درگذشت سردار پر افتخار و جانباز سرافراز اسلام، حاج علی ییلاقی اشرفی، از فرماندهان لشکر 25 کربلا مازندران، پیام تسلیتی از سوی استاندار مازندران منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ متن پیام محمد اسلامی بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

"مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

سردار پر افتخار و جانباز سرافراز اسلام حاج علی ییلاقی اشرفی، از فرماندهان لشکر 25 کربلا مازندران در هشت سال دفاع مقدس، پس از عمری مجاهدت در راه خدا و سال‌ها تحمل درد و رنج به جمع یاران شهیدش پیوست و موجی از تاثر و تالم در دل دوستان و همرزمان آن جانباز سرافراز به پا کرد.

حقیقتا زبان و قلم از بیان عظمت مقام و ایثار و پایمردی این مجاهد والامقام عاجز است جانباز دلاوری که برای صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و پاسداری از مرزهای شرافت، مردانه ایستاد و تا مرز شهادت پیش رفت.

مصیبت فقدان این عبد صالح خدا  و عروج ملکوتی این انسانِ مومن، مخلص و فداکار را به عموم بازماندگان، دوستان، علاقمندان و همرزمانش به ویژه مردم شهید پرور بهشهر و خانواده محترم و صبورشان تسلیت عرض نموده از درگاه حضرت حق، برای آن فقید سعید، رحمت واسعه و برای بازماندگانِ سوگوار، صبر و اجر و دوام توفیق، طلب می‌نمایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز