نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛

اقدام آمریکا در قدس شریف برخلاف مصالح بین المللی است

۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۷:۴۲:۰۹
کد خبر: ۶۴۶۶۱۵
اقدام آمریکا در قدس شریف برخلاف مصالح بین المللی است

آیت‌ الله قربانعلی دری ‌نجف‌ آبادی در خطبه های امروز نماز جمعه اراک با اشاره به اقدام ترامپ در خصوص انتقال سفارت آمریکا به قدس و معرفی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، گفت: این اقدام هم یک توطئه دیگر از سوی دشمنان اسلام است که موفقیتی حاصل نخواهد کرد. توطئه های آمریکایی اسراییلی به نتیجه نخواهد رسید.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جهان اسلام، امروز دشمنان خود را به خوبی شناخته و هوشیار است، بنابراین با وحدت و همبستگی در برابر این زورگویان و مستکبران خواهد ایستاد.

وی ترامپ را بازیچه و ابزار دست صهیونیست ها دانست و با بیان اینکه اسراییل نخواهد توانست با این توطئه ها به اهداف شوم خود دست یابد اظهار کرد: پایگاه مقدس اسلام نباید به پایتخت جنایتکاران تبدیل شود. قبله اول مسلمانان برای اسلام و مسلمین ارزشمند بوده و همواره متعلق به آنان خواهد بود و قطعا علیرغم تمامی توطئه های دشمنان، این سرزمین مقدس آزاد خواهد شد.

دری ‌نجف‌ آبادی با تاکید بر لزوم وحدت و هوشیاری هرچه بیشتر امت های اسلامی برای مقابله در برابر توطئه های مختلف آمریکا و اسراییل گفت: مسلمانان هر روز بیدارتر از گذشته هستند و با وحدت خود هر روز قوی تر شده و این نقشه ها را خنثی خواهند کرد.

خطیب جمعه اراک با بیان اینکه توطئه اخیر آمریکا و اسراییل قلب فلسطین را هدف قرار داده و اعتراض مسلمانان را برانگیخته است افزود: ملت ایران همواره از ملت مظلوم فلسطین حمایت کرده و باز هم در این مسیر حرکت خواهد کرد.

دری‌نجف‌آبادی گفت: مردم ایران در راهپیمایی امروز خود اعتراض خود نسبت به این اقدام ترامپ را اعلام و آنرا محکوم خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز