"مدیر کل مدیریت بحران لرستان" در گفت وگو با برنا:

حضور ۶۰ نیروی باتجربه در دومین روز عملیات جستجوی اشترانکوه /تا این لحظه فقط همان دو کشته قبلی را تایید می کنیم

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۰:۰۰:۲۶
کد خبر: ۶۴۶۷۸۲
حضور ۶۰ نیروی باتجربه در دومین روز عملیات جستجوی اشترانکوه /تا این لحظه فقط همان  دو کشته قبلی را تایید می کنیم
"رضا آریایی" درخصوص دومین روزعملیات جستجوی کوهنوردان مفقود شده مشهدی در اشترانکوه لرستان از حضور 60 نیروی ورزیده وباتجربه برای شرکت در این عملیات خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛آریایی  دقایقی قبل به خبرنگار برنا اظهارکرد: :صبح امروز با آغاز دومین روز عملیات جستجو دو بالگرد را به کار گرفته ایم تا هلی برد این 60 نیرو  را به منطقه حادثه  انجام دهند.

وی افزود: نیروهایی از استان  مشهد واز دوستان خود این کوهنوردان مفقود شده  نیز در جمع این نیروها حضور دارند که در کنارنیروهای هیئت کوهنوردی وجمعیت هلال احمراستان  به وسیله هلی برد در حال اعزام به منطقه حادثه هستند.

آریایی با بیان اینکه  تمام توان وامکاناتمان را برای یافتن این کوهنوردان مفقود شده به کارگرفته ایم ،تصریح کرد: نقطه جغرافیایی محل حادثه  بسیار سخت، ناجورونامناسب است  و عملیات جستجورا به شدت  سخت وطاقت فرسا کرده است لذا فقط نیروهای تخصصی می توانند در این عملیات شرکت داشته ووارد عمل شوند .

مدیرکل مدیریت بحران لرستان در خصوص  قطعی شدن مرگ کوهنوردان مفقود شده نیز گفت:   تا زمانیکه جسدی به دست نیاید نمی توانیم قطعیت مرگ آنها را اعلام کنیم وتا این لحظه فقط دو کشته را اعلام کرده ایم واز دید ما فعلااین کوهنوردان مفقود هستند تا زمانیکه تعیین وتکلیف شوند.

خبر : جودکی نژاد

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز