رییس ایستگاه شماره سه سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین خبر داد:

اطفا حریق خودروی زانتیا در بلوار اسدآبادی قزوین

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۳:۰۷:۱۳
کد خبر: ۶۴۶۹۱۴
اطفا حریق خودروی زانتیا در بلوار اسدآبادی قزوین
رییس ایستگاه شماره سه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از اطفا حریق خودروی زانتیا در بلوار اسدآبادی قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "علیرضا رحمانی" رییس ایستگاه شماره سه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: آتش سوزی یک دستگاه خودروی سواری زانتیا در بلوار اسدآبادی قزوین با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

رحمانی افزود: پیرو تماس شهروندان با ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی قزوین در ساعت22 و 45دقیقه روز جمعه 17آذر ماه سال1396، از وقوع حریق در یک دستگاه خودروی سواری زانتیا خبر داده شد که بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی قزوین آتش نشانان ایستگاه شماره سه مولوی را به محل حادثه واقع در بلوار اسد آبادی ـ تقاطع خیابان منتظری رهسپار کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در کمتر از سه دقیقه در محل حادثه افزود: پس از رسیدن به محل مشاهده شد خودروی زانتیا از قسمت موتور طعمه حریق شده و زبانه های آتش به سرعت در حال گسترش و سرایت به سایر قسمت‌های خودرو می باشد.

رییس ایستگاه شماره سه سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین ادامه داد: آتش نشانان با سرعت عمل بالا و استفاده از تجهیزات ویژه اطفا حریق در کمترین زمان ممکن شعله های آتش را مهار و از سرایت حریق به سایر قسمت‌های جلوگیری کردند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی کامل محل و تحویل خودرو به مالک به ماموریت خود پایان دادند.

رحمانی یادآور شد: خوشبختانه در این حادثه به هیچکس آسیبی نرسید و علت بروز این آتش سوزی نیز توسط کارشناسان واحد بررسی علل حریق در دست بررسی می باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز