مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین خبر داد:

آمادگی راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین برای خدمت رسانی در طرح زمستانی۹۶

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۳:۱۵:۰۳
کد خبر: ۶۴۶۹۲۵
آمادگی راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین برای خدمت رسانی در طرح زمستانی۹۶
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از آمادگی این اداره کل برای خدمت رسانی در طرح زمستانی96 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "افشین پیرنون" مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان قزوین با بیان این اینکه از آغاز سال جاری عملیات بازسازی و تعمیر و نگهداری 270دستگاه ماشین آلات راهداری این اداره کل در دستور کار قرار گرفته بود اظهار کرد: در طرح زمستانی سال جاری 300نفر ازپرسنل راهداری به صورت مستقیم حضور فعال و شبانه روزی دارند.

پیرنون ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین همزمان با آغاز زمستان با استفاده از 270دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در ۲۴راهدارخانه استان مستقر شده اند و در قالب ۳۰اکیپ، عملیات راهداری زمستانی را انجام می دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین خاطر نشان کرد: تعمیر و تجهیز این ماشین آلات و آماده به کار نمودن آنها چه قبل از فصل بارش و چه در طول فصل زمستان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد تا عوامل راهداری بتوانند به موقع برای بازگشایی و برفروبی راهها با توجه به اهمیت و تردد موجود در آنها اقدام نمایند.

وی افزود: مرکز مدیریت راههای این اداره کل، ۲۴ساعته در خدمت به شهروندان عزیز است و اطلاعات راه‌های استان نیز بصورت مداوم به روز رسانی می‌شود، علاقمندان برای کسب اطلاعات ترافیکی محورهای استان می‌توانند با طریق تلفن گویای ۱۴۱تماس حاصل نمایند.

پیرنون در خاتمه افزود: انشاءالله با ایجاد بسترهای لازم و ارتقای سطح خدمات رضایتمندی هموطنان نیز فراهم گردد، و به منظور تضمین سلامت سفرهای زمستانی برای هموطنان عزیز ضمن تاکید بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، خواستار همکاری با راهداران شد.

 

 

نظر شما