مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خبر داد :

اسکان اضطراری ۴۰ مسافر گرفتار در برف توسط هلال احمر همدان

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۴:۲۲:۵۶
کد خبر: ۶۴۷۰۱۳
اسکان اضطراری ۴۰ مسافر گرفتار در برف توسط هلال احمر همدان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: 40 مسافر گرفتار در برف و سرما در پایگاه های امداد جاده ای هلال احمر این استان اسکان اضطراری شدند.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ بهروز کارخانه ای گفت : برودت هوا، ریزش متناوب برف و لغزندگی سطح جاده موجب گرفتار شدن مسافران در برف شده بود.

وی اضافه کرد: طبق آخرین آمار از 15 آذر به مدت سه روز پایگاه های امداد جاده ای هلال احمر همدان میزبان 40 مسافر گرفتار در برف و سرما بودند.

وی بیان کرد: در این مدت زمان نیروهای هلال احمر به 742 شهروند امدادرسانی کردند که 718 تن از آنها به علت صدمات ناشی از برف و سرما از خدمات هلال احمر بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان اظهار کرد: 322 خودرو که به علت لغزندگی جاده ، برف و کولاک شدید از جاده اصلی منحرف شده بودند توسط نیروهای هلال احمر رها سازی شدند.

کارخانه ای افزود: 30 تیم هلال احمر و 20 دستگاه آمبولانس در سه روز گذشته برای انجام عملیات امداد و نجات در سر صحنه حادثه حضور یافتند.

وی ادامه داد: میانگین زمان حضور تیم های امدادی هلال احمر این استان در سر صحنه حادثه هفت دقیقه بوده است.

وی یادآوری کرد: پایگاه های امداد جاده ای این استان پیش از فصل زمستان به تجهیزات مورد نیاز مجهز شدند تا در زمان بروز بحران آمادگی لازم برای پذیرش مسافران و در راه ماندگان را داشته باشد.

ریزش برف از روز چهارشنبه هفته گذشته در همدان آغاز و موجب مسدود شدن گردنه اسدآباد شد.

 

نظر شما