" خادمی" در تشریح دومین روز عملیات جستجو در اشترانکوه :

مقدمات لازم برای حمل و انتقال اجساد جانباختگان به صورت گروهی فراهم آمده است/عملیات جستجو فردا ادامه دارد

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۲۰:۴۲:۴۳
کد خبر: ۶۴۷۱۴۸
مقدمات لازم برای حمل و انتقال اجساد جانباختگان به صورت گروهی فراهم آمده است/عملیات جستجو فردا ادامه دارد
"استاندار لرستان" با اشاره به جزئیات روز دوم جستجوی کوهنوردان مفقود شده اشترانکوه گفت: تا پیدا شدن پیکر آخرین کوهنورد عملیات جستجو با جدیت تمام ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ سید موسی خادمی درگفت وگوبا اصحاب رسانه  در تشریح حادثه جانباختن کوهنوردان بهمن اشترانکوه اظهار کرد: با تلاش و پیگیری گسترده و شبانه روزی اعضای شورای عالی مدیریت بحران استان، به کارگیری دو فروند بالگرد و 60 نفر از مجرب‌ترین کوهنوردان حرفه‌ای هیات‌های کوهنوردی استان، فدراسیون کوهنوردی ایران، امدادگران هلال‌احمر استان و... در یک عملیات سخت و طاقت‌فرسا،  در دومین روز انجام عملیات امداد ونجات و جستجوی مفقودین این حادثه تاسف بار، ظرف روز جاری پیکر 6 نفر از جانباختگان پیدا و به بیمارستان امام علی شهرستان ازنا برای طی مراحل قانونی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تاکنون اجساد 8 نفر از جانباختگان این حادثه تاسف بار پیدا شده است، افزود: تلاش برای یافتن نهمین فرد مفقود شده این حادثه بنام سید علی حسینی همچنان ادامه دارد.

خادمی تصریح کرد: با توجه به تاریکی هوا، سرمای شدید و شرایط مه‌آلوده منطقه، امکان ادامه جستجو در روز جاری مهیا نیست و ادامه عملیات جستجو به فردا یک شنبه موکول می‌شود.

وی بیان کرد: مقدمات لازم برای حمل و انتقال اجساد جانباختگان به صورت گروهی فراهم آمده است.

استاندارلرستان ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار جانباختگان این حادثه دردآور و آرزوی شادی و آرامش ارواح طیبه این عزیزان و صبر جزیل برای بازماندگان از درگاه ایزد منان،  تاکید کرد: عملیات جستجو تا پیدا کردن آخرین فرد مفقود این حادثه با جدیت تمام توسط اعضای شورای عالی مدیریت بحران استان ادامه خواهد شد.

 

نظر شما