مراسم سومین روز شهادت سردار ییلاقی اشرفی برگزار شد

سردار مومنی: به برکت خون شهدا جبهه مقاومت و اسلام پیروز است/ ایمان و اراده شهید ییلاقی اجازه نداد تسلیم شود

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۱۲:۳۶:۳۸
کد خبر: ۶۴۷۲۱۳
سردار مومنی: به برکت خون شهدا جبهه مقاومت و اسلام پیروز است/ ایمان و اراده شهید ییلاقی اجازه نداد تسلیم شود
سردار اسکندر مومنی در مراسم سومین روز شهادت سردار ییلاقی گفت: جبهه مقاومت و اسلام به برکت خون شهیدان پیروز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از بهشهر؛ مراسم سومین روز شهادت سردار علی اکبر ییلاقی اشرفی با حضور جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور، استاندار مازندران و آحاد مردم شهیدپرور در مصلی آیت الله جباری (ره) بهشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، سردار اسکندر مومنی در این مراسم گفت: جبهه شوم آمریکا، صهیونیست و آل سعود با تمام توان تلاش کردند شکافی در جبهه مقاومت ایجاد کنند اما با روحیه شهادت طلبی و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری متحمل شکست شدند و جبهه مقاومت و اسلام به پیروزی رسید.

وی افزود: استکبار در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی و.. به دنبال ضربه زدن به اسلام بود و فریادهای امروز آل سعود و آمریکا ناشی از شکست سخت آنهاست و ایران به برکت رزمندگان و ایثارگران سربلندتر از هر زمان دیگر است و با اقتدار و عزت به راهش ادامه می دهد.

سردار مومنی به بیان ویژگی هایی از شهید ییلاقی اشرفی پرداخت و ادامه داد: زندگی شهید ییلاقی سراسر مبارزه، جهاد و استقامت بود و این انسان شریف با روحیه صبر و استقامت توانست این زندگی را دامه داد.

این همرزم شهید از شجاعت و دلیری شهید ییلاقی در جبهه های جنگ اشاره کرد و گفت: اگر امروز جبهه مقاومت و اسلام پیروز است به برکت خون شهدای ماست.

قائم مقام فرماندهی کل نیروی انتظامی افزود: شهید ییلاقی در کمترین زمان با روحیه قوی، ایمان و پشتکار به فرماندهی لشکر 25 کربلا رسید و در این مدت فرماندهی در قلب رزمندگان جای گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این شهید بیش از 34 سال، جانبازی بیش از 70 درصد را تحمل کرد و ایمان و اراده قوی اش اجازه نداد تسلیم شود.

سردار مومنی گفت: این شخصیّت در اوج رشادت، شهامت و شجاعت شخصیتی بسیار متین، آرام و مصمم داشت و خودش را در معرض تهدید قرار می داد تا آسیبی به زیردستانش نرسد.

وی اضافه کرد: شهید ییلاقی در شرایط سخت جسمانی در وفاداری به ولایت، دفاع از اسلام و انقلاب، حضور در مراسمات، انجام واجبات و مستحبات متعهد و تواضع و فروتنی اش زبانزد همگان بود.

photo_2017-12-09_12-47-46

photo_2017-12-09_20-44-17

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز