صبح امروز ؛

آغاز سومین روز عملیات جستجو در اشترانکوه برای یافتن تنها کوهنورد مفقود شده

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۹:۳۳:۳۵
کد خبر: ۶۴۷۲۷۷
آغاز سومین روز عملیات جستجو در اشترانکوه برای یافتن تنها کوهنورد مفقود شده
صبح امروز با روشن شدن هوا سومین روز از عملیات جستجوبرای یافتن تنها نفرکوهنورد مفقود شده مشهدی با حضور گروه های امدادی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛علی حسینی تنها ونهمین کوهنورد مفقود شده مشهدی در ارتفاعات اشتران کوه لرستان است که امروز با حضور نیروهای امدادی کار جستجوبرای یافتن این کوهنوردمدفون شده آغاز شده است.

برپایه این گزارش ؛دو بالگرد اورژانس هوایی استان لرستان کار انتقال نیروهای امدادی را به محل حادثه انجام می دهند.

 طی دو روز گذشته 15 کوهنورد ،14 نفر از یک تیم کوهنوردی مشهدی به همراه یک کوهنورد الیگودرزی به عنوان راهنمای تیم در ارتفاعات کول جنون اشترانکوه دچار سقوط بهمن شدند و9 نفر آنان در این حادثه جان باخت.

یک نفر از کوهنوردان  به نام علیرضا عامری در نخستین روز حادثه به علت سرمازدگی پس از انتقال به بیمارستان جان باخت و در دو روز گذشته نیز با حضور نیروهای امداد ونجات اجساد 7 تن از این کوهنوردان مدفون شده در برف  پیدا وبه پایین انتقال داده شد وامروز نیز در سومین روز از عملیات جستجو تلاش برای یافتن هشتمین کوهنورد مدفون شده ونهمین جانباخته این حادثه ادامه دارد.

 گفتنی است بنا به تمهیدات مقامات استان لرستان کار امکانات انتقال پیکر این کوهنوردان جانباخته به استان خراسان رضوی فراهم شده است .

 

نظر شما