با کسب ۱۷ رای؛

محمد داودی در ریاست هیات شنای قزوین ابقا شد

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۱:۵۳:۱۹
کد خبر: ۶۴۷۴۰۰
محمد داودی در ریاست هیات شنای قزوین ابقا شد
محمد داودی رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان قزوین با کسب17 رای برای چهارسال دیگر در این مسند باقی ماند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مجمع انتخاباتی هیات شنا، شیرجه و واترپولوی استان قزوین با حضور محسن سمیع زاده دبیر فدراسیون، عباس علایی مقدم سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین و اعضای مجمع در سالن جلسات این اداره کل برگزار و "محمد داودی" رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان قزوین با کسب17 رای برای چهارسال دیگر در سمت خود ابقا شد.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان قزوین در حاشیه برگزاری این مجمع به تشریح اقدامات چهارساله خود پرداخت و گفت: کار استعدادیابی در این مدت در شهرستان های قزوین و بویین زهرا و تاکستان و البرز با همکاری آموزش و پرورش انجام شده است.

داودی با اشاره به برگزاری دوره های مربیگری و داوری طی این مدت یادآور شد: در بخش آموزش دوره های مربیگری درجه2 و 3شنا و واترپلو برگزار و همچنین کلاس های بازآموزی مریبان در دستورکار قرار گرفت.

وی از برگزاری کلینیک طراحی تمرینات و کارگاه های عملی برای مربیان استان هم خبر داد و گفت: کلاس های مربیگری شنا در بخش خواهران سه دوره و در بخش آقایان دو دوره برگزار و در پی آن 168 نفر قبول و موفق به دریافت کارت از طرف فدراسیون شدند.

رییس هیات شنا،شیرجه و واترپلوی استان قزوین ادامه داد: همچنین یک دوره مربیگری درجه2 شنا برای آقایان و یک دوره نیز برای بانوان برگزار و 46نفر در این دوره ها حضور داشتند ضمن اینکه دو دوره کلاس های مربیگری واترپلو هم در دستورکار قرار گرفت.

داودی برگزاری کلاس های آموزشی مختلف و کلینیک های متعدد را از دیگر اقدامات این هیات برشمرد و گفت: در بخش فرهنگی و اجرایی نیز جلسات هم اندیشی بین کادر هیات و مربیان همه ساله برگزار شد.

وی با اشاره به تقدیر و قدردانی از مربیان شنا و واترپلو در پایان سال افزود: بازدید از استخرهای فعال و دارای مدارس شنا هم از جمله اقدامات انجام شده توسط هیات طی این مدت بوده است.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان قزوین به قرار گرفتن استخر شهیدرجایی در اختیار هیات شهرستان هم اشاره کرد و گفت: از سال93 این استخر از حیطه اختیارات ما خارج شده بود که خوشبختانه با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین از مهرماه مجددا در اختیار هیات شنا، شیرجه و واترپلوی شهرستان قزوین قرار گرفت.

داودی با بیان اینکه خوشبختانه در بخش مربیان با کمبودی مواجه نیستیم ابراز کرد: کار استعدادیابی همانند گذشته در دستورکار قرار خواهد گرفت و مدارس شنا را به عنوان زیربنای قهرمانی مجددا راه اندازی خواهیم کرد.

وی راه اندازی تیم های قهرمانی در استان و شهرستان ها را از دیگر برنامه های خود برشمرد و اظهار کرد: استخرها را مکلف خواهیم کرد تا کار قهرمانی را با همکاری مربیان انجام دهند.

رییس هیات شنا،شیرجه و واترپلوی استان قزوین ادامه داد: جلسات ماهیانه با مربیان خواهیم داشت و جشنواره های شنا بصورت مستمر در مدارس شنا برگزار خواهد شد.

داودی اذعان کرد:در مسابقات کشوری به صورت فعال شرکت خواهیم کرد و برگزاری دوره های مربیگری و داوری و اعزام مربیان به سایر استان ها و برگزاری جلسات هم اندیشی بین کادر هیات و مربیان در بخش آقایان و بانوان از دیگر برنامه های ما خواهد بود.

وی تعامل با فدراسیون را مناسب ارزیابی و خاطرنشان کرد: خوشبختانه تعامل بسیار قوی و خوبی با فدراسیون داریم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

مجمع2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز