استاندار گلستان :

ایجاد اشتغال برای جوانان وظیفه ماست

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۲:۴۶:۴۲
کد خبر: ۶۴۷۴۳۴
ایجاد اشتغال برای جوانان وظیفه  ماست
استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت جایگاه جوانان، اظهار کرد: جوانان همانگونه در در سالهای منتهی به انقلاب و در سالهای پس از انقلاب نقشی تعیین کننده داشته اند، اکنون نیز در تمامی عرصه ها پشتوانه دولت محسوب می شوند و نقش مشهودی در حرکت موتور حاکمیت کشور دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ دکتر سید مناف هاشمی، عصر شنبه (18 آذر) در دیدار با روسا و معاونان ستاد جوانان استان و شهرستان های دکتر روحانی در انتخابات، ضمن تبریک روز دانشجو به تمامی دانشجویان و جوانان اسکتبار ستیز ، تصریح کرد: تلاش داریم با همکاری حوزه مشاوران جوان ، شورای راهبردی جوانان در گلستان تشکیل دهیم تا از این طریق بتوانیم با افزایش هم افزایی در کاهش بیکاری و افزایش اشتغال جوانان موثر واقع شویم.

وی افزود: شورای راهبردی جوانان وظیفه سیاست گذاری در این حوزه را دارد و باید در این شورا نمایندگان حوزه های مختلف روستایی، مناطق محروم، شهری، حزبی ، کارآفرینی و  بانوان حضور داشته باشند.

وی با اشاره به مظلومیت دولت های یازدهم و دوازدهم، گفت: دولت تلاش می کند با تمام توان در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی موثر عمل نماید اما مشکلات و موانع داخلی و خارجی مانع از اجرای دقیق سیاست ها می شود، اما با تمام تحریم ها و مشکلات، با تدبیر دولت و ریاست محترم جمهوری، کشور در وضعیت رو به توسعه ای قرار گرفته است.

استاندار گلستان، یادآور شد:تلاش داریم با تهیه لیستی از بانوان و جوانانی که در دستگاه های اجرایی فعال هستند و شرایط ارتقا را دارند استفاده نماییم و همچنین از مدیران دستگاه های اجرایی خواسته شده از جوانان و بانوان شایسته در عرصه معاونت ها بهره گیری نمایند.

دکتر هاشمی، خاطر نشان کرد: یقیناً از جوانانی که در حوزه کارآفرینی و اشتغال ورود پیدا کنند حمایت های لازم تسهیلاتی صورت می پذیرد و از مراجع اقتصادی می خواهیم جوانان را با آورده های کمتر نیز حمایت نمایند.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت استان در کنار جوانان است، ادامه داد: ایجاد اشتغال برای جوانان وظیفه و مایه افتخار ماست و تلاش می کنیم با ارتقا سطح اشتغال در استان بین جوانان و آسیب های اجتماعی و همچنین مهاجرت فاصله ایجاد نماییم.

وی تصریح کرد: جریان دولت را نباید تنها در مدت زمان 4 ساله ببینیم و جوانان توجه داشته باشند اگر امروز یاس و ناامیدی ایجاد شود در آینده ضربات سنگینی را باید تحمل نماییم.

لازم به ذکر است در ابتدای این دیدار صمیمانه، احمد خاندوزی رئیس ستاد جوانان دکتر روحانی گزارشی از فعالیت های این حوزه ارائه کرد و تعدادی از جوانان ستاد دکتر روحانی دغدغه ها و مسائل جوانان استان را با دکتر هاشمی ، استاندار گلستان در میان گذاشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز