رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد :

۱۵ مصدوم حاصل سه تصادف در استان

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۲:۳۰:۴۸
کد خبر: ۶۴۷۹۳۸
۱۵ مصدوم حاصل سه تصادف در استان
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از مصدومیت 15 نفر در سه حادثه تصادف در شهرستان بویراحمد خبرداد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ جلال پوران فرد  با بیان اینکه در حادثه اول طی برخورد خودروی پژو 405 با پراید در محور "یاسوج به اصفهان" در روستای کره 7مصدوم داشت، گفت: این حادثه روز یکشنبه، 19 آذرماه ساعت 16 و 17 دقیقه به وقوع پیوست.

وی افزود: در پی دریافت این خبر از مرکز پیام بلافاصله یک دستگاه آمبولانس 115 از پایگاه پاتاوه به منطقه اعزام شد. تکنسین های اعزامی بعد از اقدامات درمانی و  ارائه خدمات اورژانسی، 5 نفر از مصدومان را به صورت سرپایی درمان و 2 نفر دیگر را توسط آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در این تصادف پسر 6 ماهه ای که دچار هیجان و ترس شده بود، با همکاری تکنسین این مرکز به خانواده تحویل داده شد.

پورانفرد از مصدومیت 8 نفر بر اثر تصادف دو دستگاه پژو 405 در شاهد 24 و تصادف پیکان با پراید بین شهدای یک و 2 یاسوج خبر داد و افزود: در حادثه نخست که ساعت 15و 24 دقیقه روز یکشنبه، 19آذرماه سالجاری بین شهدای یک و 2 شهر یاسوج به وقوع پیوست، بر اثر تصادف یک دستگاه پیکان با پراید 2 نفر مصدوم شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: حادثه دوم در ساعت 15 و 59 دقیقه با برخورد دو دستگاه پژو 405 درنبش شاهد 24 رخ داد که 6مصدوم در پی داشت.

پوران فرد با بیان اینکه در پی دریافت این پیام در مرکز پیام بلافاصله آمبولانس های پایگاه یک شهری را به مناطق اعزام شدند، اضافه کرد: تکنسین های اعزامی بعداز اقدامات درمانی و ارائه خدمات اورژانسی 3نفر در صحنه درمان سرپایی و 5 نفر دیگر توسط دو آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز