نوید آقازاده استاندار مرکزی به جوانان ؛

خانه جوان راه اندازی می شود

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۳:۲۵:۴۴
کد خبر: ۶۴۷۹۸۱
خانه جوان راه اندازی می شود
جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان، با حضور استاندار مرکزی برگزار شد

به گزارش برنا از اراک؛ جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان ، یک جلسه کارشناسی بود که مباحث مطرح شده در آن نتوانست خروجی لازم را برای جلسه به دنبال داشته باشد.آقازاده، استاندار مرکزی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که با حضور استاندار و حقیقی،معاون سیاسی امنیتی استان برگزار شد، با بیان این جمله گفت: متاسفانه در جلسه ای که برای جوانان برگزار شد، پیشنهاد و راهکاری ارائه نشد.

آقازاده اضافه کرد: جوانان، استعداد و پتانسیل لازم را دارند اما با هدایت به منصه ظهور می پیوندند، مهمی که با برنامه ریزی مدیران بالادستی محقق می شود.

وی با اشاره به غیبت مدیران مسئول دراین جلسه گفت: چنانچه سایر مدیران نیز در جلسه شرکت می کردند خروجی مطلوب را از جلسه نمی توانستیم انتظار داشته باشیم. چراکه این جلسه زیرساخت لازم را نداشت، نباید به تشکیل جلسات بسنده کنیم  بلکه مهم خروجی است که از جلسات میگیریم. افزایش تعداد انجمن ها و خانه جوان باید منوط به برنامه باشد.

آقازاده اضافه کرد: با تصویب نظر شورا، مکان شهرداری منطقه 4 ، به طور موقتی در اختیار اداره کل ورزش و جوانان برای راه اندازی خانه جوان قرار گیرد تا مکان مناسبی درنظر بگیریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز