رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه عشایری لرستان :

وجود ۴۸۲آموزشگاه در منطقه عشایری لرستان / توزیع ۷۰۰میلیون ریال وسایل ورزشی در مدارس عشایری استان

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۳:۱۳:۴۲
کد خبر: ۶۴۷۹۸۷
وجود ۴۸۲آموزشگاه در منطقه عشایری لرستان / توزیع ۷۰۰میلیون ریال وسایل ورزشی در  مدارس عشایری استان
نصرت الله بازگیران گفت: باحمایت مؤسسه خیریه آبادسازان مدارس، اقلام و وسایل ورزشی به ارزش تقریبی 700میلیون ریال بین کلیه مدارس عشایری لرستان توزیع شد

به گزارش  خبرگزاری برنااز لرستان؛بازگیران  با اشاره به وجود 482آموزشگاه در منطقه عشایری لرستان اظهارکرد : بیش از 5هزار دانش آموز عشایری در این مدارس مشغول به تحصیل هستند .

وی با اشاره  به نقش ورزش در سلامت روحی و جسمی دانش آموزان افزود: فعالیت‌های بدنی و ورزش علاوه‌ بر تقویت قوای جسمانی که یک اصل مهم در ارتقاء بهداشت همگانی است وبر رشد قوای ذهنی و روانی دانش‌آموزان تأثیر قابل ملاحظه‌ای دارد .

بازگیران  تصریح کرد : در همین راستا و به منظور تقویت روحیه نشاط و شادابی در آموزشگاه ها،  با تعامل با مؤسسه خیریه آبادسازان مدارس برای کلیه آموزشگاه های عشایری اقلام و وسایل ورزشی تهیه و جهت استفاده دانش آموزان در اختیار آنان قرار گرفت.

وی عنوان کرد : در سال تحصیلی گذشته نیز این موسسه اقدام به تجهیز مدارس شبانه روزی به ارزش 500 میلیون ریال کرد  که با احتساب وسایل توزیع شده در سال جاری، میزان مساعدت های این موسسه به مدارس عشایری به 1 میلیارد و 200 میلیون ریال رسیده است.

گلفر نماینده این موسسه خیریه در حاشیه توزیع این اقلام بین تعدادی از مدارس هدف از این اقدام را کمک به توسعه عدالت آموزشی در مناطق محروم و کم برخوردار عنوان کردو گفت :  موسسه خیریه آبادسازان مدارس یک گروه متشکل از افراد داوطلب است که با باور ترویج فرهنگ "عقل سالم در بدن سالم" گرد هم جمع شده اند.

وی هدف مؤسسه را کمک به شادابی و تلاش برای ارتقای یادگیری و پرورش دانش آموزان عنوان و ادامه داد : موسسه آبادسازان مدارس  بر آن است تا با تامین وسایل ورزشی و ایجاد فضاهای شاد و متنوع ، مرمت و نوسازی تجهیزات و تاسیسات آسیب دیده مدارس برای تامین سلامت جسمی ، رشد و بالندگی علمی دانش آموزان اقدام کرده تا شرایط را برای بروز خلاقیت و روحیه سرزندگی و شادمانی مهیا کند و بذر انگیزه و امید به آینده را در دل دانش آموزان بکارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز