با تشخیص کادرفنی؛

تکواندوکار سنگین وزن قزوین به اردوی تیم ملی دعوت شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۳:۲۱:۱۱
کد خبر: ۶۴۷۹۹۷
تکواندوکار سنگین وزن قزوین به اردوی تیم ملی دعوت شد
حامد محمدی تکواندو کار سنگین وزن قزوین با تشخیص کادرفنی جهت حضور در نخستین دوره مسابقات تکواندو "گرند اِسلم" چین به اردوی تیم ملی دعوت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی جهت حضور در نخستین دوره مسابقات تکواندو "گرند اِسلم" که اواخر سال جاری میلادی با حضور برترین های تکواندو جهان به میزبانی شهر "ووشی" چین برگزار می‌ شود از سوی کادرفنی اعلام شد که در این بین نام حامد محمدی تکواندو کار سنگین وزن قزوین نیز به چشم می خورد.

این رقابت‌ ها با حضور بهترین ‌های تکواندو جهان در دو گروه زنان و مردان در اوزان المپیکی برگزار خواهد شد که به قهرمان مسابقات 70هزار دلار، نایب قهرمان 20هزار دلار و نفر سوم 10هزار دلار پاداش تعلق می ‌گیرد.

هدایت این تیم برعهده مهدی بی باک (سرمربی)، علیرضا نصرآزادانی (مربی) و مهرداد یوسفی (مربی بدنساز) است.

مسابقات گرنداسلم در 5 سری به میزبانی "ووشی" چین برگزار می‌ گردد که  سری اول 9دی ‌ماه (وزن 80- کیلوگرم مردان و 67+ کیلوگرم زنان)، سری دوم 16 دی ‌ماه (وزن 68- کیلوگرم مردان و 67- کیلوگرم زنان)، سری سوم 23 دی ‌ماه (وزن 80+ کیلوگرم مردان و 49- کیلوگرم زنان)، سری چهارم 30دی‌ ماه (وزن 58- کیلوگرم مردان و57- کیلوگرم زنان) و سری پنجم که به صورت تیمی برگزار می‌ شود 7بهمن ‌ماه پیگیری خواهد شد.

محمدی بعد از نتایج درخشان در لیگ برتر و بازی قابل قبول مقابل رنکینگ ۱۳دنیا در تورنمنت بین المللی صربستان به اردوی تیم ملی دعوت شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز