مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خبر داد:

کمک ۴۴میلیارد ریالی قزوینی‌ها به زلزله زدگان کرمانشاه

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۳:۳۷:۱۸
کد خبر: ۶۴۸۰۱۶
کمک ۴۴میلیارد ریالی قزوینی‌ها به زلزله زدگان کرمانشاه
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین از کمک 44میلیارد ریالی مردم این استان به زلزله زدگان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "مجید مومنی" مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت در جشن گلریزان روستای پیریوسفیان که در منزل یکی از خیران برگزار شد با اعلام این خبر گفت: مردم استان قزوین تاکنون 44میلیارد و 387میلیون ریال به زلزله زدگان کرمانشاه کمک کرده ‌اند.

مؤمنی بیان داشت: کمیته امداد استان قزوین 21هزار و 800خانوار تحت حمایت خود دارد که از این تعداد 9هزار و 800خانوار روستایی هستند.

وی ادامه داد: امروز تلاش کمیته امداد خدمت بی منت و توام با عزت به نیازمندان و ایجاد استقلال معیشتی برای کسانی است که در تنگناهای اقتصادی دچار محرومیت و فقر شده ‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با اشاره به اهمیت سرمایه اجتماعی گفت: لازمه سرمایه اجتماعی اعتماد عمومی است و باید خداوند سبحان را شاکر باشیم که علیرغم توطئه‌ های دشمنان شاهد مشارکت بالای مردم در زمینه کمک به زلزله زدگان کرمانشاه بودیم.

وی اعلام کرد: مردم استان قزوین تاکنون 44میلیارد و 387میلیون ریال به زلزله زدگان کرمانشاه کمک کرده‌ اند که از این رقم یک میلیارد و 764میلیون ریال نقدی و و مابقی کالا بوده که در قالب 80محموله به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

مومنی تصریح کرد: دومین عامل سرمایه اجتماعی انسجام اجتماعی است که در عرصه کمک به زلزله زدگان کرمانشاه شاهد بودیم و دیدیم که وقتی زلزله کرمانشاه واقع شد همه ید واحده شدند و مصداق بارز ید ا... مع الجماعه را در اقصی نقاط کشور از جمله قزوین مشاهده کردیم.

وی یادآور شد: امروز باید دست شما خیران و نیکوکاران را بوسید که در این عرصه گام برداشته ‌اید و باقیات و صالحات را برای خویش رقم زده ‌اید.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز