مدیر نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه قزوین عنوان کرد:

قزوین‌ پیشرو در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه بی کلام

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۴:۰۴:۱۴
کد خبر: ۶۴۸۰۴۰
قزوین‌ پیشرو در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه بی کلام
مدیر نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه قزوین از این استان به عنوان استان قزوین‌پیشرو در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه بی کلام یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "محمد رضا نوروزیان" مدیر نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه قزوین گفت: همواره ایران پایه گذار جشنواره بین المللی فیلم کوتاه بی کلام بوده و در حال حاضر برای سومین ‌سال متوالی داوری و میزبانی این جشنواره را بر عهده دارد و از طرفی هم قزوین ‌پیشرو در برگزاری این جشنواره هاست.

نوروزیان اظهار کرد: انجمن پاسداشت از آیین ها و مشاهیر سرزمین‌ کهن یک تشکل غیر دولتی مردم نهاد با همراهی استودی  قاف به عنوان دبیرخانه نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه از سوی دفتر مرکزی سیدنی استرالیا مفتخر به برگزاری این جشنواره در مورخ ۷آذر ماه سال جاری ساعت ۱۶در قزوین سینما مهتاب شد.

وی افزود: برگزاری باشکوه این رویداد با همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،شورای شهر و شهرداری قزوین، سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان قزوین انجام گرفت.

به گفته وی،این فیلمها از کشورهای فرانسه، روسیه، سوئد، پرتقال، آرژانتین، ترکیه، هلند، ایران، قزاقستان، برزیل، بنگلادش، امریکا، ایتالیا، اسپانیا، فنلاند، لیتوانی، هند، بلاروس و لهستان مشارکت دارند.

نوروزیان بیان کرد:ما از تمام کشورهای شرکت کننده در این جشنواره دعوت کردیم که رایزن فرهنگی خود را برای حضور در این جشنواره معرفی کنند.

مدیر این جشنواره تصریح کرد: امید است با همکاری و همیاری همه کسانی که در زمینه هنر تلاش می کنند بتوانیم در این سرزمین با رویدادهای جهانی پیش برویم و موجبات بالندگی و نشاط هنری را برای مردمان ایران زمین به وجود آوریم.

وی، آشنا کردن جوامع غربی با برنامه های فرهنگ صفحه نمایش و راهبردهای مشارکت اجتماعی ،تشویق کودکان و نوجوانان در راستای پروژه های متقابل با تمرکز بر سواد رسانه ای و ایجاد فرصت های شغلی را از اهداف سنیوست ذکر کرد.

مدیر این جشنواره از برگزاری جشنواره هفت گانه عارف قزوینی از سال آینده خبر داد و گفت:انجمن پاسداشت از آیین ها و مشاهیر کهن در پی آن است که از سال آینده فستیوال بین المللی هنرهای هفت گانه عارف قزوینی را در قزوین پایه ریزی کند و امیدواریم که با همکاری همه سازمان های دولتی و غیر دولتی که دغدغه فرهنگ و هنر این سرزمین را دارند مشارکت کنند چرا که این برنامه در سال ۹۷اجرایی خواهد شد و اخبار و فراخوان های آن بزودی منتشر می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز