داوری:

خراسان رضوی جایگاه ویژه‌ای در فدراسیون بوکس دارد

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ - ۱۴:۲۲:۲۸
کد خبر: ۶۴۸۰۵۱
خراسان رضوی جایگاه ویژه‌ای در فدراسیون بوکس دارد
سرپرست فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران گفت: از هیات استان خراسان رضوی انتظار دارم از تمام ظرفیت‌ها برای پیشرفت بوکس استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد؛ افشین داوری ظهر امروز در مجمع انتخابی رئیس هیات بوکس خراسان رضوی اظهار کرد: تمام کاندیدا‌هایی که در مجمع حضور داشتند افراد شایسته‌ای بودند اما من از رئیس جدید انتظار دارم که برای وعده‌هایی که در این جمع داد تلاش کند و برای تحقق آن‌ها از تمامی ابزار و امکانات موجود استفاده کند.

وی افزود: روحیه تعاملی رئیس هیات اهمیت بالایی دارد هیات بوکس ظرفیت و افراد توانمندی را در خود جای داده و رئیس جدید باید بدون دیدگاه های شخصی بر مبنای شایسته سالاری در مسیر پیشرفت گام بردارد. پس از مجمع، من در جلسه‌ای خصوصی کامل رئیس جدید هیات را توجیح میکنم که در مسیر اهداف و برنامه‌ها به درستی گام بردارد.

داوری خاطرنشان کرد: اگر برنامه‌ای برای رشد بوکس داریم باید این رشته درست به جامعه معرفی شود عموم مردم جامعه تصوری خشن و پربرخورد از این رشته ورزشی دارند با این شرایط ما نمی‌توانیم قهرمان و استعداد جذب کنیم. به صورت جدی اگر در فدراسیون بمانم برای باشگاه‌ها و پرورش مربیان و ورزشکاران برنامه دارم ۲۰ هزار نفر جامعه آماری بوکس کشور است اگر درست مدیریت شوند نیازی به اسپانسر نیست.

سرپرست رئیس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: باید برای ورود بیشتر نیرو‌های نظامی و انتظامی به این رشته ورزشی برنامه ریزی‌ها لازم انجام شود در حال حاضر در برخی مناطق برای ارتش و نیروی انتظامی رینگ و مربی مستقر شده است. همچنین این رشته را به مدارس هم وارد خواهیم کرد اما نه به شکلی که جامعه فکر می‌کند.

داوری تصریح کرد: اگر در طول روز پشت میزکار، ترافیک و زمان‌های پر استرس و اظطراب نمی‌توانید هیجان خود را تخلیه کنید بوکس بهترین فعالیت برای این موضوع است، بهترین روش برای تخلیه هیجان و افزایش ضربان قلب این رشته ورزشی است می‌تواند برای نوجوانان و جوانان بسیار مناسب باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز