"مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان" خبرداد:

عقد تفاهم‌نامه واحد صنعتی ایمن تابلو زاگرس بروجرد با شرکت کره ای CM partner

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۱:۴۷:۴۷
کد خبر: ۶۴۸۴۱۳
عقد تفاهم‌نامه واحد صنعتی ایمن تابلو زاگرس  بروجرد  با شرکت کره ای CM partner
"بختیار رازانی " از عقد تفاهم‌نامه واحد صنعتی ایمن تابلو زاگرس با شرکت کره ای CM partner خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛رازانی در این خصوص به خبرنگاران اظهار کرد: در پی تفاهمنامه همکاری مشترک بین سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران و نهاد متولی بنگاه های کوچک و متوسط کره جنوبی، در چهارمین نشست رودررو (B2B) بین بنگاه های کوچک و متوسط ایران و کره که در تهران برگزار شد واحدصنعتی ایمن تابلو زاگرس از شهرک صنعتی بروجرد با شرکت کره ای CM partner موفق به عقد تفاهم نامه شد.

وی افزود: در این تفاهم نامه مقرر شده است که فناوری و تکنولوژی تولید باتری های لیتیومی به واحد صنعتی ایمن تابلو که تولید کننده تابلو های الکتریکی است انتقال یابد.

رازانی تصریح کرد: واحد صنعتی ایمن تابلو زاگرس تا پایان سال جاری به کشور کره جنوبی جهت بازدید از واحد صنعتی CM partner و عقد قرارداد اعزام خواهد شد.

وی بیان کرد: از ابتدای سال تا کنون 4 نشست فناورانه محور در راستای اجرای تفاهم نامه بین ایران و کره جنوبی برگزار شده است که تاکنون 52 تفاهم نامه به امضا رسیده است که از این تعداد 5 تفاهم نامه مربوط به واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی لرستان می باشد.

رازانی ادامه داد: تا کنون واحد صنعتی دانا کاسیان با عقد سه تفاهم نامه و یک قرارداد و واحد صنعتی عسل عالیخانی با عقد یک تفاهم نامه و همچنین واحد صنعتی ایمن تابلو زاگرس با عقد یک تفاهم نامه با کشور کره جنوبی به انتقال  دانش و تکنولوژی اقدام نموده اند.

این مسئول یادآورشد: سایر واحد های صنعتی دانش بنیان که مایل به اعزام به مرکز مبادله فناوری ایران و کره جنوبی هستند می توانند با اعلام آمادگی خود جهت تهیه طرح توجیهی و مراجعه به شرکت شهرکهای صنعتی لرستان واحد صنایع کوچک ثبت نام نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز