جذب دو بازیکن جدید برای بهبود وضعیت تیم والیبال ارومیه

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۳:۲۱:۱۵
کد خبر: ۶۴۸۴۹۲
جذب دو بازیکن جدید برای بهبود وضعیت تیم والیبال ارومیه
نشست آسیب شناسی نتایج والیبال ارومیه با حضور شهردار ارومیه، مدیریت باشگاه و کادر فنی والیبال در ساختمان شهرداری برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، نشست آسیب شناسی نتایج والیبال ارومیه با حضور شهردار ارومیه، مدیریت باشگاه و کادر فنی والیبال در ساختمان شهرداری برگزار شد.

در این نشست ابتدا احد یوسفی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهردار ارومیه گزارشی از وضعیت باشگاه ارائه داد و در پاسخ به سوال محمد حضرت پور؛ شهردار ارومیه در خصوص تاثیر مسائل مالی بر نتایج ضعیف تیم والیبال گفت: مسائل مالی در نتایج بی تاثیر نبوده ولی تاثیر آنچنانی نداشته چرا که باشگاه در حال پرداخت تعهدات خود به بازیکنان والیبال است.

ساسان خداپرست، سرمربی تیم والیبال شهرداری نیز در پاسخ به سوال شهردار در خصوص  تاثیر عوامل فنی بر نتایج تیم اظهار داشت: بومی گرایی در تیم یکی از اهداف مهم ما بود که  این امر محقق شد.

وی در خصوص بازیکنان ملی پوش ارومیه که در تیم های دیگر بازی می کنند گقت: قبل از چینش تیم با  این بازیکنان ملی پوش ارومیه ای  مذاکرات  مستمری صورت گرفت ولی آن بازیکنان رغبتی برای حضور در ارومیه نشان ندادند و تیم فعلی با نقایصی بسته شد.

وی افزود:  برای نیم فصل تیم شهرداری به دو بازیکن در پست های دریافت کننده و پوشش ضعف های دیگر میدان نیازدارد که اقداماتی در این زمینه در حال انجام است و امیدواریم به سبب اینکه دیدارهای برگشت در ارومیه انجام می گیرد بتوانیم به نتایج قابل قبولی برسیم.

محمد حضرت پور، شهردار ارومیه، پس از شنیدن گزارش مدیریت باشگاه و کادر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: من از وضعیت تیم ناراضی ام چرا که دل هواداران  از نتایج والیبال که رشته ورزشی پرطرفدار و هویت ورزشی ارومیه است، شاد نیست و ناراضی اند.

وی درباره دلایل نتایج نامطلوب تیم  والیبال گفت: ضعف قدرت بدنی بازیکنان تیم والیبال ارومیه و  عمکرد ناکافی در جذب بازیکنان برای بستن تیم از دلایل اصلی  باخت تیم ما در هفته های گذشته بود.

وی با اشاره به دلایل روانی باخت های تیم ارومیه افزود: هماهنگی و همگرایی بین بازیکنان و انگیزه آنان برای جنگیدن و نیز ارتباط کادر فنی و مدیرعامل باشگاه با هواداران  ضعیف بود و در روحیه هواداران برای حمایت از تیم تاثیر منفی داشت.

حضرت پور تاکید کرد: باید ضعف های موجود در نیم فصل دوم رفع شود تا بتوانیم به خواسته های  برحق مردم متعصب و والیبال دوست ارومیه پاسخ دهیم.

شهردار ارومیه در پایان همگرایی و وحدت بین کادر فنی و بازیکنان و تماشاگران و مسئولان را عامل مهمی در بهبود وضعیت تیم دانست  و اظهار داشت: در تلاش هستیم در نیم فصل دوم دو بازیکن جدید برای بهبود وضعیت فنی تیم خریداری و جذب کنیم.

حضرت پور در پایان اعلام کرد: برای حمایت بیشتر از تیم والیبال  شهرداری ارومیه در نیم فصل دوم بیشتر در کنار تیم خواهم بود و انتظارم از هوادارن نیز این است که مثل همیشه یار و یاور تیم ارومیه باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز